Testen voor nod.. positief/ negatief

<p style="text-align: center;">Dag lieve mensen </p><p style="text-align: center;">Gister testen ik 3dagen voor NOD heeeeeeeeel licht positief </p><p>Deze ochtend negatief </p><p> </p><p>HOE DAN!! ik word er gek van </p><p>Ik heb kruidvat 2v10 gebruikt </p>

Hoi ! 

ik heb gelezen dat het erg kan schommelen in het begin ! Heb je een foto ? 

zou morgen of overmorgen nog even een testje doen !

Succes en veel liefs 

Omdat testen voor NOD niet betrouwbaar is ? Beetje flauw antwoord, maar het is wel zo. Als je het zeker wil weten, moet je wachten met testen tot op of na je NOD. De hcg waarden zijn een aantal dagen voor NOD nog zo laag, dat die niet altijd gedetecteerd worden door de test. Afhankelijk van hoeveel je gedronken hebt, hoe geconcentreerd je urine is etc.
Of, maar dat hoop ik niet voor je, was je lichaam bezig met een innesteling en is dit toch mis gegaan en wordt je over een paar dagen gewoon ongesteld. Om deze reden en de onzekerheden die het meebrengt, test ik dus nooit voor NOD...
Succes! 

Nja de reden waarom ik testen is omdat in mijn vorige 3 zwangerschappen dit nooit vals is geweest. 2 ervan zijn een mk geworden maar wel pas na 8 en 11 weken. 
Nu spijt natuurlijk maar ja, je draait het niet meer terug.

Soms is je urine minder geconcentreerd, dus is de uitslag negatief. Je kunt prima voor je NOD testen. Heb ik ook altijd gedaan en uitslag klopte altijd.

Blijkbaar kunnen de kv en cb testen vals positief zijn. Vandaag ongesteld geworden. En nee, geen vroege mk. Ze hebben blijkbaar gewoon een voorbedrukt streepje ofzo 

Terug
Bovenaan