testen voor NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik lees veel om het forum van meiden die voor hun NOD testen. Nu heb ik dat ook wel (meer dan) eens gedaan, want de spanning die week voor je NOD is echt haast niet te houden. Ik ben er echter mee gestopt nadat ik vorig jaar een verhaaltje had gelezen van een van onze lotgenoten.

te vroeg testen kan een hoop gevoelens geven die je liever niet wilt. Als je negatief test ben je toch teleurgesteld, terwijl de meeste testen echt pas als je overtijd bent een posititief resultaat kunnen geven. Echter het kan ook andersom werken, zo heb ik vorig jaar op ditzelfde forum van een van onze lotgenoten gelezen.
Zij testte een dag of wat voor haar NOD positief, helemaal in de gloria, maar paar dagen later, ongeveer op haar NOD, alsnog bloedverlies, een vroege miskraam dus en heel veel verdriet. de dokter had haar toen gezegd dat dat het nadeel van te vroeg testen is, anders had ze gewoon het idee gehad dat ze ongi was geworden, geen idee ervan gehad dat ze zwanger was en nu was de klap veel groter. Het komt vaker voor dan we willen weten dat ons eitje wel bevrucht is, maar niet goed innestelt. Das moeder natuur die dan ingrijpt en misschien maar goed ook. Als we niet te vroeg testen maken we dat vaak niet mee , omdat je gewoon ongesteld wordt. een vroege miskraam geeft echter heel veel verdriet, waar je niet op zit te wachten. Dus nadat ik dit toen gelezen had, en zelf inmiddels 2 miskramen heb gehad, heb ik mezelf echt voorgenomen om niet meer voor mn NOD te testen, hoe graag ik ook zou willen weten of het dit keer gelukt is. Dat verdiet wil ik liever echt niet meer meemaken.

Ik hoop niet dat ik verkeerd overkom, want het is echt goed bedoeld.

Liefs,
Danielle

ik denk ook dat je gelijk hebt, maar wil ook graag zo snel mogelijk weten of ik zwanger ben of niet... De andere kant kan namelijk ook. Ik heb ook meermalen gelezen dat meiden negatief scoren en achteraf toch zwanger bleken te zijn....

Marianne

daar heb je ook helemaal gelijk in.
Maar dat kan ook als je op NOD test nog heel goed gebeuren. Pas daarna wordt het hcg in snel tempo hoger.
een negatieve test betekent idd niet dat je niet zwanger bent, totdat je alsnog ongesteld wordt of natuurlijk alsnog positief test.
ik bedoelde ermee dat soms een paar dagen geduld, hoe moeilijk ook, een hoop verdriet kan voorkomen.

Liefs,
Danielle

hoi danielle..

ik herken het verhaal...hier ook gebeurt... test pas ..hoe moelijk het is... 2weken nadat de nod moet geweest zijn....dat vertelde mij arts ook...

suc6 verders Kus en knufff...Tine

Hoi Tine,
wat k***** voor je dat ook jij het aan den lijve hebt moeten ondervinden.
Hopelijk komt snel alles helemaal goed en succes met het wachten met testen....

al die fabrikanten zullen wel blij met ons zijn...hehe

Liefs,
Danielle

hoi

tis ookmij overkomen ja helaas....3 dagen zelfs voor mijn NOD positief omdat ik eigelijk wel voelde dat ik zwanger was en wat dus ook zo was.4 dagen na mijn NOD MK gekregen....dus ook maar 5 dagen kunnen genieten...ik doe het ook niet meer, mits me dat lukt....ga het wel echt proberen.

liefs en succes sweety

Hoi allen,

In mijn geval is het anders, klinkt misschien bot/raar maar als ik een miskraam zou krijgen zou ik in ieder geval weten dat ik wel zwanger kan raken. We zijn al zo lang bezig en waarschijnlijk heb ik een keer een vroege miskraam gehad maar dat zullen we nooit zeker weten... Ik ga zeker morgen testen, ja, voor mijn NOD die zaterdag of zondag is... Als het negatief is niet getreurd, dan probeer ik het 2 of 3 dagen later gewoon nog eens....
x stephanie

Terug
Bovenaan