testen voor NOD??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben bezig in mijn eerste ronde voor ons eerste kindje. Nu is mijn vraag kan je ook voor je NOD een zwangerschapstest doen. Ik voel me al 1,5 week erg raar, buikpijn, erg moe, duizelig etc. Ik dacht dat dit hoorde bij het ontpillen. Alleen nu heb ik sinds 2 dagen dat ik s' ochtend zo misselijk ben dat ik bijna moet overgeven sorry .
Ik moet nu nog 7 dagen wachten totdat ik mijn NOD heb of kan ik misschien nu al testen.
Ik ben een beetje ongeduldig maar ik denk dat er meer vrouwen dit hebben.

Groetjes
Debbie

Volgens mij komt het niet vaak voor dat er iemand positief test voor je NOD, maar ik heb wel eens gelezen dat het wel kan. Alleen dan meestal twee dagen ervoor. Ik denk zelf dat als je nu test hij negatief aangeeft. Maar als je het wil proberen dan moet je het gewoon doen, je weet dat als hij negatief is je ook te vroeg getest kan hebben. Mijn NOD is woensdag en ik zit ook al in spanning, maar test niet meer te vroeg denk ik. Al heb ik dat wel in de vorige rondes gedaan hoor.

Liefs Yvonne

hallo het is heel erg goed mogelijk dat je zwanger bent!!!
wat bedoel je alleen met nod ( ben nieuw hier)
ik zou ook wachten met testen anders ben je alleen maar teleurgesteld als tie nog negatief is.
 en als je vaak moet testen word het ook zo duur.
ik zou nog ff lekker ontspannen het kunnen ook zenuwen zijn had ik ook!
ik combi met zwangschap ga je je daar niet zo lekker van voelen.
nou meid ik duim voor je succes
groetjes patries

NOD is een afkorting van niet ongesteld dag. Iedereen vraagt zich in het begin af wat dat betekend, dus ben je echt geen uitzondering hoor.

Liefs Yvonne

Hi Debby,

ik heb ook 2 dagen voor mijn nod getest  en die was positief. Ik ben nu 11 weken zwanger dus het  kan wel maar wees voorzichtig, anders word het zo'n dure  bezigheid.
Succes met zwanger worden en ik hoop voor je dat het raak is!!

groetjes happybee

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties.
Je hoort veel verschillende verhalen de een zegt je kan het wel doen en de ander zegt nee dat gaat niet.
Ik heb vandaag zwangerschaptesten gehaald en als de RD weg blijven gaan we zondag of maandagochtend testen. Vind het heeeeeel erg spannend maar het enige wat we kunnen doen is afwachten.
Jullie horen wel als de test positief is.

Groetjes Debbie

Terug
Bovenaan