Testen voor nod

<p>Hey lieve dames, </p><p>ik ben Anke, 26 jaar en zit nu in ronde twee. Mijn kinderwens is al een jaar heel groot maar mijn partner moest nog even wennen aan dat idee. Nu ook hij er klaar voor was twee maand geleden kan het voor mij niet snel genoeg gaan. </p><p>ik ben vandaag 9dpo en teste negatief deze ochtend. <br />ik vroeg mij af of er dames zijn die 9dpo negatief testten en alsnog zwanger waren. <br /><br /></p><p>de moet zakt een beetje in mijn schoenen na deze test.. </p><p> </p>
 
Ik testte bij mijn huidige zwangerschap op 9dpo nog negatief en op 11 dpo voor het eerst superlicht positief. Bij mijn zoontje had ik volgens mij ook op 11 of 12 dpo een eerste positieve test in handen. ;)

Het kan dus nog wel. Beide keren voelde ik toen al wel een paar dagen vanalles waardoor ik eerder ook al getest had maar dus nog negatief. Maar er zijn ook heel wat rondes geweest dat ik ook vanalles dacht te voelen en dus gewoon echt niet zwanger was. Wat dat betreft is je kans om positief te testen natuurlijk groter als je langer wacht en helemaal als je wacht tot na NOD, maar in dat wachten ben ik zelf dus ook geen held. 
 
Je bent 2 maanden bezig en de moed zakt je in de schoenen??
Het duurt gemiddeld een jaar,dan kan de 1 het de 1e maand zijn met veel geluk maar er zijn zat mensen die er nog veel langer mee bezig zijn.
 
Ik wil niet fucked up zijn/doen, maar als de moed nu al in de schoenen zakt na je 2e cycle, ga je het heeel moeilijk krijgen in het vervolg en als het nog niet raak is. Je mag van geluk spreken als het zo vroeg al lukt. Ik had dat zelf ook gedacht, van "we got this". Maar dat viel heel vies tegen, ik ben nu bij mijn 6e cycle en das kut en super teleurstellend, maar ik weet dat anderen jaaaren bezig zijn. Denk aan jaar/anderhalf. 
Dus ik wens je oprecht heel veel succes en hoop dat jij een van de gelukkige bent waarbij het wél in een 1x lukt, want ik ruik zo een depressie aankomen als je op deze voet doorgaat.
 
Oeh de toon van de reacties vind ik wel heel heftig. Iemand mag best teleurgesteld zijn als het weer een maand niet gelukt is om zwanger te worden. Natuurlijk duurt het bij veel vrouwen zeker een jaar of langer, maar dat betekent niet dat je het niet moeilijk mag vinden als het niet is gelukt. Elke maand die je niet zwanger bent is er één te veel als je deze wens hebt.
@onvervuldewens probeer jezelf voor te houden dat het bij veel vrouwen langer duurt om zwanger te worden en blijf positief! Mocht het echt langer duren is de negativiteit erg lastig en helpt je ook zeker niet om zwanger te worden.. ik hoop dat je heel snel je wens in vervulling mag laten gaan! 
 
Ik weet nog dat ik 23 sept mn eisprong had, en 3 oktober positief testte. M’n eerste kwaaltje, als k terug denk begon 30 sept. Maar waarschijnlijk zou ik niet positief testen. Heb pas 10dpo positief getest dus, met andere woorden het kan nog. Mijn vriendin testte echt pas met een bloedtest positief toen was ze al 6 weken. Continue negatief met zwangerschapstesten

En ik snap je teleurstelling ❤️. Het kan nu maar ook de volgende ronde. Enige waar je rekening mee moet houden is dat het LANGER KAN duren but dont beat yourself up! Please. Anders wordt het een zware mentale vermoeiende strijd. Maar blijf vooral proberen en weet dat je niet alleen bent!
 
Terug
Bovenaan