Testen: wanneer kijk je?

A

Anoniem

Guest
Hello ladies,

Ik was 's benieuwd hoe jullie een zwangerschapstest uitvoeren. Ik legde hem steeds plat op het muurtje naast het toilet (boven ooghoogte) en na 3 minuten pakte ik hem pas op (met een bonzend hart ) om te kijken. Maar je kunt natuurlijk ook al die tijd gaan zitten turen of  je dat felbegeerde streepje ziet verschijnen. Hoe doen jullie dat?

Groetjes,

Tammy

P.S. Tot nu toe nog geen streepjes mogen zien, hoor, alleen het test-is-goed-uitgevoerd-streepje   (ronde 7, 1e kindje).

hoi Tammy,

Ik heb vorige maand een test gedaan omdat ik toen 4 dagen overtijd was, maar helaas, opeens een langere cyclus. Ik heb de test ook op de w.c. laten liggen en ben na een paar minuten gaan kijken, wat een vreselijke minuten zijn dat zeg. Heb dus niet zitten turen, maar me eigenlijk in die minuten voor zitten bereiden op een teleurstelling, uit zelfbescherming denk ik.
Elke keer na mijn eisprong ben ik best positief gestemd, maar naarmate mijn nod dichterbij komt denk ik telkens, ach het zal wel weer niet zo zijn!!!!
jij succes.

groetjes

Hee Tammy,
Vorig jaar voor het laatst een test gedaan en ik bleef echt turen haha. Het was toch al spannend en dat kon er ook nog wel bij.
Hebben jullie over het staafje geplast of in een bakje gehouden? Ik in een bakje, omdat ik bang was dat het anders niet goed ging en ik kan niet richten.

Hoi,

Ik, samen met mijn mannetje,  ben blijven kijken naar het streepje, dat overigens niet kwam...
Ik heb ooit tijdens het slikken van de pil ook eens een test gedaan omdat ik dacht dat ik zwanger was, maar dat richten op het staafje vond ik wel erg lastig.

heb het deze keer dus ook maar in een bakje opgevangen, dat werkt voor mij een stuk prettiger..

groetjes,

Hey Tammy !
Ik heb al een aantal testen gedaan en ik plas ook altijd in een potje, bang dat ik ook te weinig  urine heb  om een goed resultaat te krijgen...denk ik.
Ik leg de test dan op een kastje in de badkamer en ga dan even iets doen, dan heb ik wat afleiding. Na 3 tot 5 min ga ik dan kijken en natuurlijk ook met bonzend hart.
Heb 1 keer het geluk mogen kennen dat de test positief was....zij ligt nu lekker te slapen in haar bedje.
Liefs van Miena.

ojee,

daar gaat mijn hoop............... ik zag net dat iemand (ben de naam alweer kwijt) opeens een langere cyclus had, zou het bij mij dan ook het geval zijn? afgelopen zondag NOD en ik wil morgen testen.

Ik ga straks even een potje zoeken, want ik weet zeker dat ik niet goed kan richten, dan doe ik het staafje er inhouden en dan leg ik hem neer en ga in de kamer zitten timen. Ik denk dat dat het beste is.

liefs talke

Dag Talke,

Wat spannend zeg, jij mag morgen? Ik kon hem echt niet wegleggen hoor, ik bleef gewoon kijken! Samen met mijn man. Ik weet niet wat leuker is, er valt voor beide manieren wel wat te zeggen!

Ik zal morgen meteen even kijken wat je uitslag is, ik hoop het zo voor je!

Liefs,
Marian

Hoi Marian,

Ik weet ook niet of ik het kan hoor. Maar dan moet ik even het volgende voor houden. Wat telkens gebeurt als wij naar een WK of EK kijken naar het nederlands elftal. Als ze spelen en ik kijk niet dan maken ze een goal en als ik wel kijk dan gaan  ze de mist in dus......

hihihihihihih, laat het staafje de goal maar maken als ik er niet bij ben! hoezo bijgelovig typje

groetjes talke

Terug
Bovenaan