Testen zijn negatief...maar..

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik zit met een "probleem". En ik hoop echt dat het jullie wat zegt of dat jullie mischien raad weten!
Ik ben op 3 augustus voor het laatst ongesteld geworden. En sinsdien wacht in mijn menstruatie af. Ik heb nu al 3 testen gedaan (niet met ochtendurine) en de testen geven negatief aan.
Nu heb ik wel een "gek" gevoel in mijn onderbuik, soms krampen en soms een zeurderige pijn (net als ik ongsteld moet worden) verder heb ik ook een gespannen gevoel in mijn borsten ( net als ik ongesteld moet worden)
Maar dit gevoel heb ik nu al 3 weken en ik word maar niet ongesteld!

Nu neemt mijn huisarts mij niet serieus, ik vroeg namelijk aan de doktersassistent wat er kan zijn. En toen zei ze me dat ik maar eens van de huisarts menstruatie opwekkende pillen moet krijgen.
Maar dan denk ik stel dat ik "wel" zwanger ben dan is dat toch slecht?

Wie herkent dit of weet advies?

Alvast bedankt!

Liefs,

Roosje

Hallo,

Hier de echte Bea.
Zoals je al hebt kunnen lezen ben ik al ruim 110 dagen aant wachten op mijn ongi. Ik had ookal verschillende testen gedaan en ben naar mijn ha geweest. Daar hebben ze nog een test gedaan en die zijn veel juister dan de testen die je in de handel kan krijgen. Misschien moet je daar eens een test laten doen en anders kan je natuurlijk ook altijd vragen om een bloedtest, daarin kunnen ze met zekerheid zeggen of je zwanger bent of niet. En ik denk dat als de ha je opwekkende middelen gaat voorschrijven dat hij zeker een bloedtest zal doen en zeker als je die klachten hebt.
Ik wil je hoop echt niet ontnemen hoor, maar ik heb die klachten ook regelamtig en ik ben ook niet zwanger, maar ik heb hier al meer gelezen dat je lichaam je echt in de maling kan nemen.
Ik hoop voor jou dat die klachten echt zijn en dat je zwanger bent.

grtjs,
Bea

Maar de huisarts mag absoluut geen menstruatieopwekkende midellen geven voordat hij zeker weet dat je niet zwanger ben; dus dring aan op bloedonderzoek of een echo!

Hallo
ik heb dit drie jaar geleden ook gehad werd niet ongi naar de dokter die een gewone zwangersschaps test gedaan was ook negatief toen heb ik ook pillen gekregen om ongi te worden na die kuur werd ik nog niet ongi ik weer ha bellen en die zei toen doe nog maar eens een test want ik denk dat je zwanger bent en ja hoor ik een een test doen en positief ik gelijk een afspraak gemaakt omdat ik bang was voor het effect van die pillen maar de ha stelde mij gerust kon geen kwaad na 9 maanden had ik een gezonde zoon dus zo kan het ook gaan sterkte
calimero

Ik zou inderdaad vragen of je een bloedonderzoek kunt krijgen, zo weet je zeker of er wel of niet iets aan de hand is...
Succes,
Marianne

Terug
Bovenaan