testen

Hallo Meiden,

Ik lees bij berichten wel eens dat jullie testen doen, logies ook. Dit kost nauurlijk een hoop geld. Als ik volgende week 08-04 ( NOD dag ) nog niet ongesteld ben geweest breng ik mijn urine in een potje naar de huisarts. DAT IS GRATIS. Nu wil ik weten of dat bij jullie huisartsen ook zo is ???
Zelf heb ik natuurlijk ook twee testen thuis liggen, maar ik heb wel gewoon DA eigen merk. En die zijn ook 99 % betrouwbaar. Vorige zwangerschap ook mee getest en was ok.
Hoor het graag van jullie.
Groetjes van mij.
 
Sorry, maar dat vind ik echt te zot voor woorden zeg: je urine naar de huisarts brengen zodat het je lekker weer de kosten van een testje scheelt! Wat dacht je van een paar dagen geduld opbrengen?

Karin.
 
Een test bij de huisarts kost ook geld, alleen jij hoeft het waarschijnlijk niet zelf te betalen (ligt eraan hoe je verzekerd bent). Een bezoekje aan de huisarts kost mij bijvoorbeeld 27 euro, terwijl een zwangerschapstest bij de drogist nog geen 10 euro kost.
Bovendien: als ik thuis test zijn mijn vriend en ik de eersten en de enigen die het weten. Ik zou dus ook voor thuistesten kiezen als het me meer geld zou kosten dan de huisarts!
Groetjes, el.
 
Hallo,

Jullie hebben het over testen. Ik heb van een vriendin begrepen dat de testen inderdaad ontzettend duur zijn. Nou vind ik dat persoonlijk eenmalig niet zo'n probleem. Maar weten jullie welke de beste zijn en toch heel voordelig? Inderdaan zou ik (als ik daar aan toe ben) ook het liefst een test thuis doen. Ik ben niet zo huisartserig en heb die lieve man in jaren niet gezien. Ik kom er liever niet zo vaak.

Groetjes Purk
 
Hallo, ik snap best dat je de testen te duur vind om zo maar te gebruiken iedere keer als je een paar dagen te laat bent maar om daar dan snel mee naar de huisarts te rennen is ook wat overdreven. En jij maar afvragen waarom je ziektekostenverzekering weer omhoog gegaan is....
Je kunt op babybrabbel.nl zeer voordelige testen kopen ( Euro 5,- ) voor drie testen plus verzendkosten ( ca Euro 2,95 ) dus hier ligt voor jou dan misschien de oplossing.

Veel succes, groetjes MK
 
Sorry, maar ik vind het ook een beetje vreemd om niet gewoon zelf die tests te betalen! Ja, ze zijn best prijzig, maar dat zijn ze bij de huisarts ook! Alleen betaal jij het daar niet zelf.
En een beetje huisarts zegt 'test eerst zelf maar eens', die is ook niet op zijn achterhoofd gevallen. De gezondheidszorg is al zo duur, en dit soort geintjes maakt het er niet beter op...
 
Terug
Bovenaan