testen

Ik heb een vraagje, zou vrijdag ongi moeten worden en heb al een week last van ongi krampen eigenlijk erger als normaal nu ben ik dus bijna 3 dagen overtijd en heb net getest maar helaas negatief. Ik ben het normaal heel regelmatig, heeft iemand dit ook een keer meegemaakt dat je een test gedaan hebt een paar dagen nadat je ongi moest worden en negatief was maar dan toch na een paar dagen bleek dat het postitief was??
Wij zijn namelijk al een jaar bezig en zo langzamerhand ga ik er niet meer in geloven.

Groetjes
 
Hoi Anoniem,

ik heb ook altijd een regelmatige cyclus gehad tot een paar cycli geleden. Ik was ook een paar dagen overtijd, getest en negatief. Nu heb al twee cycli achter van 35 dagen voorheen max 29 dagen. Waarschijnlijk ben je niet zwanger (sorry als het bot overkomt ik bedoel het niet zo). Het is normaal als men er een jaar over doet om zwanger te worden. Het wordt pas een probleem als je langer dan een jaar bezig bent. Zelf zit ik nu in mijn 21e ronde dus ben al bijna 2 jaar bezig. Ik loop ook sinds kort bij de gyn.

Als het je echt dwars zit zou ik zeggen maak een afspraak met je HA, misschien stuurt hij je door.

Veel succes ermee.

Groetjes Claudy
 
Hoi,

Ben op dit forum beland, niet omdat ik zwanger wil worden, maar wel omdat ik 3 dagen over tijd ben.
Eigen schuld ook eigenlijk, ik ben niet aan de pil en mijn vriend en ik dachten wel te kunnen voldoen met 'voor t zingen de kerk uit', maar nu maak ik me toch wel zorgen.
Ik ben niet altijd even regelmatig met mijn cyclus, dus misschien maak ik me ook zorgen om niks.
Maar ik mis mijn krampjes, mijn voortijdse wat donkere afscheiding en mijn opruimwoede.
En vergeleken met jullie loop ik steeds maar naar t toilet in de hoop dat ik iets roods ontdek, maar helaas.
Ik heb t mijn vriend nog niet verteld, mede omdat hij morgen een belangrijke 3 daagse cursus met examen heeft.
Wat als het er morgen nog niet is?
Ooit wil ik wel een klein mannetje of vrouwtje, maar nu komt t niet zo goed uit.
Woon nog niet samen en financieel gaat t bij mij ook niet zo lekker op dit moment.
He verdorie, TRUT, waarom heb je dan ook 'russisch roulette' gespeeld??
Ik ben 29, ben emotioneel en geestelijk volwassen genoeg om een kindje te krijgen/ opvoeden, maar waarom niet volwassen genoeg om geen berouw te hebben na de zonde?
 
jemig, het is net of ik het zelf heb geschreven. Ik heb exact hetzelfde.
Ik heb echter een miskraam gehad na 12 weken op 15 maart, en was 17 april weer ongesteld Nu ben ik dus op een cyclus van 27 dagen wat ik normaal heb, 3 dagen overtijd en inderdaad vanochtend negatief getest, en het gekke is , ik voel me echt zwanger, ik heb al 2 kids, dus ik weet hoe het voelt. Maar ja, negatied is negatief, en uitgaande van de cyclus na de miskraam, moet ik maar van nod uitgaan van 19 mei ofZo.
Ik heb nog steeds hoop, want je hoort heel vaak dat er misschien toch te weinig hormoon is aangemaakt en dus na een week misschien wel positief test. Misschien was mijn ei later dan ik dacht, je weet het niet, en bij jou misschien ook.
Heel veel stertkte en succes met wachten
 
Lieve anoniem,

Allereerst even dit: een jaar lijkt heel lang. Is het ook voor degene die het overkomt. Maar het kan soms nog wel langer duren voor je zwanger raakt. Dit zeg ik niet om je even fijn in te put te praten, maar juist om je te helpen en te zeggen dat je niet al te down moet zijn. Na een jaar kun je vaak al wel worden doorverwezen door je huisarts, dus misschien slim om daar eens contact mee op te nemen?
Verder kan het zo zijn dat je heel vroeg in de zwangerschap nog te weinig hCG-hormoon aanmaakt, waardoor een test nog geen pos. uitslag kan geven.
Ik hoop van harte dat het dat is en dat je over een tijdje alsnog positief test. Zo niet: wie weet kan je huisarts dan wat voor jullie betekenen. Heel veel succes!
 
Terug
Bovenaan