testen???

Sandra2, nu breng je me toch in de war. Het heeft toch pas zin om te gaan testen op je NOD. Want dan heeft je lijf toch pas voldoende hormonen aangemaakt? Ik zou nu wel anders in week 3 zitten maar de datum van mijn eisprong was de 24e. Dus dan is het eitje (als het raak is) nu net aangekomen in m'n baarmoeder.
 
ja je kunt ook beter wachten bij sommige is het hcg hormoon al snel in je bloed maar dat is maar bij weinig vrouwen het beste is een test doen als je een dag over tijd bent!!
 
He anoniem?? Dat meen je niet.... Maar volgens mij in 99% van de gevallen nog niet voldoende? Anders ga ik nu alsnog (hoe ziek ik me ook voel) een test halen!!!!
 
bij sommige vrouwen kan het al voor hun NOD maar twee dagen na de bevruchting is twee dagen na je innesteling denk dus 8 dagen na de eisprong ik zou lekker nog even wachten anders is die dadelijk nega helemaal depri terwijl hij volgende week misschien toch posi is!!!
 
Ik heb precies een week voor mijn nod een positieve test gead. Ik ben gaan testen omdat ik het gevoel had. Ik heb al een kindje en herkende het en ik had gelijk. Helaas mocht deze zwangerschap niet zo zijn. Op naar de volgende keer. Succes met testen.........XXX
 
Terug
Bovenaan