Testen

Hoi,

Ben gisteren naar de dokter geweest. Urinetest negatief maar hy heeft voor alle zekerheid bloed genomen en vanavond mag ik al bellen. Ik ben nu 9 dagen overtijd maar ben deze morgen weer opgestaan met de bekende Red Devilkrampen dus ik denk dat het voor een volgende x zal zijn. Ik ben nog maar net, 13 mei, gestopt met de pil dus ik heb nog tijd hé! Met berekeningen te maken wanneer mijn eisprong zou zijn kan ik pas beginnen als ik 3 maal mijn menstr. heb gehad niet?

Groetjes,

An
 
Als je net gestopt bent met de pil, hoe kan je dan weten dat je 9 dagen overtijd bent? Je moet eerst een volledige cyclus afwachten voordat je weet hoelang die duurt. Die 28 dagen die altijd genoemt wordt is een gemiddelde en er zijn maar weinig vrouwen die daar precies op zitten. Dan kan het zelfs nog een paar maanden duren voordat er regelmaat in zit en je dus kan zeggen dat je een cyclus van 28, 30 of misschien wel 35 dagen hebt. ALs je pech hebt het je een onregelmatige cyclus.
 
Ik weet het maar voor ik de pil nam had ik een cyclus van amper 2 weken, dat is ook de reden dat ik met de pil begonnen ben en als ik eens een pil vergat had ik direct bloed en bruinverlies dus ik dacht, jaja, dom misschien, dat dat nu niet anders ging zijn. Ik kan alleen maar hopen dat mijn cyclus weer maar 2 weken duurt, dan heb ik veel kansen natuurlijk!
 
Het hangt er een beetje vanaf. Ik ben namelijk 27 maart gestopt en ben meteen gaan temperaturen, omdat ik benieuwd was hoe mijn temp zou zijn gedurende mijn cyclus. Ik deed en doe dat elke morgen om dezelfde tijd als ik nog in bed lag en je zag op een bepaald moment in mijn cyclus een duidelijke verhoging die 14 dagen aanhield en dan werd ik ook ongi. Ik had de eerste eisprong op de 18e dag van mijn cyclus, de tweede op de 12e dag en de derde op de 15e dag van mijn cylcus. Je ben weliswaar het vruchtbaarst voor de eisprong, maar op de dag zelf klussen kan natuurlijk ook geen kwaad. Succes.

Groetjes Irma
 
Terug
Bovenaan