Testen???

Hallo allemaal weten jullie misschien vanaf welke dag je kan gaan testen, heb morgen mijn nod! als ik nou morgen ochtend ga testen is dat dan te vroeg?
alvast heel erg bedankt voor de reacties!!!!!
 
hoi hoi,je kan testen als je 1 dag overtijd bent,maar dan kan het nog zijn dat de test negatief is,omdat er dan mischien nog niet genoeg hcg in je lichaam zit.gr manuela
 
morgen is je nod, zal je die dan niet gewoon afwachten, gelijk testen, kost een hoop geld en misschien voor niets. Er zijn veel meiden die op hun nod dag testen over zelfs ervoor. Dit is dus gewoon dom, je bent en veel geld kwijt en zeer waarschijnlijk een teleurstellende uitslag, wacht gewoon tot je enkele dagen overtijd bent.........
 
ja jullie hebben gelijk, het is waarschijnlijk ook geld verspilling maarja ik ben een beetje erg ongeduldig, ik wil veelste graag en meestal werkt dat ook nog tegen!!! laat ik het maar gewoon afwachten bedankt voor jullie reactie, jullie horen van mij als het wel zo ver is, veel succes allemaal
Groetjes angel...
 
bij clear bleu kun je testen op de dag dat je menstruatie moet beginnen heb ik ook gedaan ik ben nu in de 7de week heel veel succes en ik duim voor je liefs sandra
 
Predictor kun je ook gebruiken op de dag dat je ongesteld moet worden. Ik was wel ERRUG benieuwd en hoopte toch ZO op een zwangerschap dat ik 's morgens enigszins zenuwachtig de test ging doen. Niet zwanger! En volgens "planning" (van mijn lijf dan) werd ik netjes die dag ongesteld. Had ik nu maar gewacht, dan had me dat een test gescheeld! Maar ja, ik was te ongeduldig... en natuurlijk teleurgesteld maar ja, dat zijn we allemaal hier geloof ik, als we ongesteld worden...
 
Terug
Bovenaan