testen

Ik geloof dat dit onderwerp al vaker langs is geweest. Maar hebben meer mensen zo'n slechte ervaring met de Romed testen??
Voordat ik voor niets alles in de prullenbak gooi en nieuwe bestel.
 
Hallo Jenke,

Ik heb geen ervaring maar ik zou ze niet direct weggooien, je kunt er altijd 1 of 2 proberen twijfel je dan kun je immers alsnog cb o.i.d. kopen. Wat zul je zenuwachtig zijn. Heb je nog steeds geen signalen dat je ongi wordt? Ik hoop voor je dat ongi wegblijft....morgen zeer spannende dag voor jou!
Ik ben benieuwd succes......
 
Ik zie dat ik mijn naam niet had ingevulde maar ik was Anoniem.
Het is echt spannend, volgens mij ben je net zo'n muts als ik het liefst vandaag al testen en nog liever eergisteren, niet met beide voeten op de grond kunnen blijven staan. Ik hoop het voor je!!! Heel veel succes. Ik ben morgen vrij en thuis druk dus ik ben er morgen niet maar donderdag het eerste wat ik doe is kijken hoe het met jou is afgelopen.
Groeten,
Biate
 
Hihi, ben blij dat ik niet de enige ben!! Ik begin me nu ook te verbeelden dat ik een beetje zere borsten heb. Hahha, wat zal ik morgen een lange dag hebben!!! Ik ga meteen vanavond met m'n vriendje overleggen wanneer we gaan testen. Die is namelijk veel nuchterder dan ik ben, dus misschien kom ik dan wat tot rust. Ik ga morgen weer hard aan het werk en dus "proberen" niet op het forum te kijken.
Groetjes!!
 
Ik heb ook zo'n nuchter vriendje, lastig is dat!
Gewoon morgen testen hoor!!!!
Doe je best morgen niet teveeel op het forum te kijken, het ging mij vandaag niet echt goed af!
 
Kunnen ook allemaal morgen gaan testen!!! Heb alleen niks in huis gehaald, was t wel van plan, maar mijn (OOK) nuchtere vriend heeft t wat uit mijn hoofd gepraat..ben benieuwd naar alle uitslagen en of ik het morgen testloos volhoud!Duzze jenke, morgen wel online komen!!
We'll keep in touch!
 
Haha Simoon, al die nuchtere mannen. Maar ik denk niet dat ik het doe!!! Ik wil echt samen met m'n vriendje testen en dat redden we allebei niet voor ons werk. En ik vind het toch nog te vroeg. Ik heb een keer een cyclus van 27 dagen gehad. Dus misschien nu weer!!
En ik heb Romed testen in huis. En die schijnen dus niet te werken. Ik vind het wel raar. Gisteren zo'n ongipijn en nu niets meer. En met die cyclus van 27 dagen had ik wel de hele tijd buikpijn. Alsof het maar niet los wou komen. En nu: niets. Maaaar, misschien wil m'n vriendje ook wel morgen testen. OK, ik kom wel even online.....
 
Terug
Bovenaan