Testen?

Ik heb vorige maand de clearblue ovulatietest gekocht, om te kijken wanneer ik de meest vruchtbare dagen heb? Zijn er mensen die deze test ook gebruikt hebben, en wat zijn jullie ervaringen?? Ik heb tot nu toe nog een onregelmatige cyclus, en de gebruiksaanwijzing geeft aan, om te testen moet ik de korste cyclus nemen van de afgelopen periode. ( = 19 dagen ). Iemand hier ervaring mee??

Groetjes van Jos.
 
Hoi, ik heb er nog geen ervaring mee
ben vandaag zelf voor het eerst begonnen met die testen.
Ik heb zelf wel een vrij regelmatige cyclus dus ik ben benieuwd.

Veel sterkte
veel liefs
Brenda
 
Hoi meiden,

Ik heb gisteren een clearblue ovulatietest gekocht. Ik ben maandag ongesteld geworden na 4 dagen overtijd te zijn. Ik ben erg benieuwd of deze test helpt!! Jos, wanneer zou je ongesteld moeten orden en voel je al iets?

Liefs, Linda
 
hallo,
ik ben maandag ook met ovulatietesten begonnen [dag 11] had afgelopen keer cyclus van 30 dagen.
elke dag wordt het streepje wat donkerder en sinds gisteren moet ik echt goed kijken naar de kleur van streepje want je ziet bija geen verschil met het contolestreepje,dus dat betekend denk ik dat mijn eisprong nog niet geweest is???
dus ga ik mogen weer verder met testen.
maar omdat ik de laatste keer een cyclus had van 30 dagen ,en de maanden ervoor was ietjes verschil in cyclus weet ik eigenlijk niet goed wat ik moet aanhouden ,een normale cyclus van 28 dagen og de cyclus van afgelopen keer daarom ben ik maar van een cyclus van 28 uitgegaan.
en dan nu maar weer even afwachten of de test iets doet.
veel succes iedereen.
gr mutske
 
Ik heb vorige cyclus de testen gebruikt, ( 3x ) en op de 2e dag was er heel duidelijk een streep te zien, maar heb eigenlijk de aanwijzingen gevolgd van de gebruiksaanwijzing. Mijn cyclus is nog erg onregelmatig, en volgens de gebruiksaanwijzing ben ik gaan testen vanaf dag 9 en op dag 10 was dus een streep te zien. Maar ben helaas vanmorgen ongesteld geworden. Nu na een cyclus van 19 dagen. Veel te vroeg dus. Had hem pas volgende week verwacht. Maar de test werkt dus wel, streep was goed te zien, en waarschijnlijk van mij op goed geluk op de goede dag getest. Dus deze maand maar weer proberen. Jij ook veel succes, en hoop wat je te horen, als het gelukt is of niet.

Liefs, Jos.
 
Volgens de gebruiksaanwijzing moet je inderdaad de korste cyclus aanhouden, dus van jouw 28. Dus dat was starten op dag 11. Ik gebruik die van Clearblue. Ik weet natuurlijk niet welke jij gebruikt. Maar nu alvast maar sporten, want je eisprong komt er aan. Dus beter te vroeg dan te laat beginnen. Succes.

Groeten, Jos.
 
Hoi,

Ik vond clear blue wel de duidelijkste, maar uiteindelijk ben ik er niet zwanger mee geworden. Dat werd me een beetje te prijzig (iedere keer weer niets) maar om duidelijkheid te krijgen in je cyclus is het wel handig. Maar zie het niet als wondermiddel om zwanger te worden
 
Hallo,

De clear blue testen zijn zonder meer erg goed en betrouwbaar te noemen. Ik heb ze een paar maanden terug gebruikt en was meteen zwanger. Heb nu een miskraam gehad en ben weer met de clear blue ovulatietesten in de weer. Echt een aanrader (jammer dat ze zo duur zijn. Je kunt trouwens ook op www.babybrabbel.nl dezelfde testen van het merk romed bestellen. Die zijn net zo goed en een stuk voordeliger!).

Groetjes
 
Terug
Bovenaan