Testen?

Ik heb vorige maand de clearblue ovulatietest gekocht, om te kijken wanneer ik de meest vruchtbare dagen heb? Zijn er mensen die deze test ook gebruikt hebben, en wat zijn jullie ervaringen?? Ik heb tot nu toe nog een onregelmatige cyclus, en de gebruiksaanwijzing geeft aan, om te testen moet ik de korste cyclus nemen van de afgelopen periode. ( = 19 dagen ). Iemand hier ervaring mee??

Groetjes van Jos.
 
Hoi, ik heb er nog geen ervaring mee
ben vandaag zelf voor het eerst begonnen met die testen.
Ik heb zelf wel een vrij regelmatige cyclus dus ik ben benieuwd.

Veel sterkte
veel liefs
Brenda
 
Hoi meiden,

Ik heb gisteren een clearblue ovulatietest gekocht. Ik ben maandag ongesteld geworden na 4 dagen overtijd te zijn. Ik ben erg benieuwd of deze test helpt!! Jos, wanneer zou je ongesteld moeten orden en voel je al iets?

Liefs, Linda
 
hallo,
ik ben maandag ook met ovulatietesten begonnen [dag 11] had afgelopen keer cyclus van 30 dagen.
elke dag wordt het streepje wat donkerder en sinds gisteren moet ik echt goed kijken naar de kleur van streepje want je ziet bija geen verschil met het contolestreepje,dus dat betekend denk ik dat mijn eisprong nog niet geweest is???
dus ga ik mogen weer verder met testen.
maar omdat ik de laatste keer een cyclus had van 30 dagen ,en de maanden ervoor was ietjes verschil in cyclus weet ik eigenlijk niet goed wat ik moet aanhouden ,een normale cyclus van 28 dagen og de cyclus van afgelopen keer daarom ben ik maar van een cyclus van 28 uitgegaan.
en dan nu maar weer even afwachten of de test iets doet.
veel succes iedereen.
gr mutske