testen?

hallo allemaal

Nou mijn ongi blijft nog steeds uit.(volgens pil bereking 22juni moeten krijgen).
Maar ik durf niet te testen.
Ik durf z ´n test nog niet eens te gaan kopen,bang om bekende tegen te komen.
Heeft er iemand suggesties.
Hoe gaat het testen in werking? Vind het allemaal zo spannend.
Moet je als je naar de huisarts gaat ook iets meenemen om te testen. Moet nl. volgende week naar huisarts.
Wie kan mij helpen.
Groetjes Weegschaal
 
Hi, anoniem kun je ook online testen kopen via www.babybrabbel.nl ( hebben het er hier net uitvoerig over gehad dat het merk ROMED niet zo betrouwbaar is) Hoe de test werkt kun je ook zien op de site van clear blue! Als je naar de huisarts gaat om te testen dan moet je je ochtend urine meenemen, let wel deze test is exact hetzelfde als die jij in de winkel kan kopen!
T zou mooi voor je zijn als t raak is! Suc6!
 
Ja of ga naar een drogist ver weg van waar je woont. Een paar kilometer verder weg in de stad scheelt al...

Hoe de test verloopt verschilt per merk. Predictor en Clearblue zijn de bekendste merken. Zelf heb ik 2x Predictor gebruikt en die vind ik erg prettig. Er zitten 3 vakjes: eentje die aangeeft dat de test begint te werken, eentje die aangeeft dat je wel/niet zwanger bent en een controlevakje waar je kunt zien of je de test goed uitgevoerd hebt. Wel prettig dus, die extra bevestiging. Vind ik, tenminste. Bij de predictortest moet je het sponzige gedeelte van de test in de urinestraal houden, kan bijna niet mis gaan.
Succes met testen!
 
Volgens pil berekening? Bedoel je daarmee dat je je cyclus vergelijkt met hoe die was toen je aan de pil was? In dat geval kan je nog wel even wachten met testen want als je pas gestopt bent met de pil kan het nog wel eens even duren voordat de boel op gang komt. Ook hebben maar weinig meiden een cyclus van 28 dagen.

Afwachten dus zou ik zeggen.
 
Terug
Bovenaan