testen

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik ben nu officieel twee dagen over tijd... Maar ik vind het wel eng om te gaan testen, niets in mij zegt dat ik zwanger zou kunnen zijn. Wanneer zouden jullie gaan testen? En als je een test bij babybrabbel.com besteld, hoe lang duurt het dan voordat je de test binnenkrijgt?

Groetjes!

Hoi VB,

Oehhh, wat spannend zeg! Zelfs ik krijg er kriebels van. Ik zou pas gaan testen (denk ik) als mijn borsten pijn zouden doen. Ik ben eerder zwanger geweest (helaas is dat misgegaan) en een van de eerste kenmerken was dat ik ontzettend gevoelige borsten had, maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik heb nooit een test besteld, maar gewoon in de winkel gekocht (huismerk will do).

Gewoon testen meid! Laat het ons weten, ik zal voor je duimen.

Dikke kus
Sjantal

Ik zou nog een paar dagen wachten, je hoeft niet per se kwaaltjes te hebben hoor.

De testen heb je ongeveer 2 dagen nadat het geld bij hun binnen is in huis (ik doe het via telbankieren en dat gaat meetal erg snel).

Ben wel benieuwd, laat je het even weten?

Als je kan wachten dan dan zou ik wachten tot je een weekje overtijd bent maar aangezien je nu al overtijd bent (als je erg regelmatig bent) dan kan je dat nu ook doen natuurlijk!

Succes!

An

hoi hoi,ik zou nog een dag of 2 wachten en dan testen!! maar je kan al testen na 1 dag over tijd,veel sucses gr manuela

Ik heb juist helemaal geen pijnlijke borsten, daar zat ik me ook min of meer een beetje aan vast te houden. Ik ben nu 6 weken zwanger en had pas na 10 dagen een positieve test terwijl de vorrige echt negatief aan gaven.
Als je via babybrabbel besteld kunnen ze er binnen 1 of 2 dagen zijn. Ik had ze in de avond besteld, meteen via internet geld overgemaakt en de dag erna al binnen. Zodra hun dus het geld hebben sturen ze het meteen op.

Succes ermee, Ank

Terug
Bovenaan