TESTEN

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
na dit berichtje verdwijn ik van dit forum want het is ons dus gelukt (na 8 rondes) om zwanger te raken. Misschien nog even een tip voor jullie:
'Toevallig' kwam ik eens op een site (www.zwangerschapstest.nl) en daar worden ovulatietesten aangeboden en zwangerschapstesten voor vééél minder geld dan bij de drogist. Voor een ovulatietest (7 exemplaren) betaalde ik bij de drogist €32 (ik schrok me rot maar durfde het niet meer te weigeren). Via de site betaalde ik €16 voor 10 exemplaren ovulatietest en 2 exemplaren zwangerschapstest. Na betaling is alles na 3 dagen in huis (anoniem verstuurd) en de testen werken prima.
Dames (en jullie mannen) heel veel succes en sterkte!
Veel liefs. S

Hallo S,

Ben ik dan een keer de eerste die iemand mag feliciteren ??? Mag ik ?? Mag ik ??

Meid, van harte gefeliciteerd en ga er maar onwijs van genieten met z'n 2-en !!!!!

En bedankt voor je tip !!!!

Liefs Biaggi, 24, ronde 9

Van harte, en wie weet ga ik via die site ook wel het één en ander bestellen in de volgende ronde.

Hoi,

Ik had die site wel eens gezien en het is inderdaad een stuk goedkoper. Ik heb wel eens een oproepje gedaan met de vraag of iemand er ervaring mee had. Nu jij zo positief bent denk ik dat ik ze ook ga bestellen als het deze ronde niet gelukt is.

Terug
Bovenaan