Testen

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Hier een berichtje van mij. Ik heb vanmorgen getest met 2 testen. Een van Clear blue, de digitale en een van Romed. Nou, allebei negatief !!! Maar het goede nieuws is dat ik ook nog niet ongi ben !!! Olé olé olé olé !!! En er ook nog steeds niets van voel !!! Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we volgend weekend weer gaan testen als ik nog niet ongi ben want mijn vriend is volgende week de hele week van huis en ik wil de test wel samen met hem doen !!! Ik ga jullie zeker weer op de hoogte houden !!!

En hoe is het met de andere NOD-ers ???? Nog niemand ongi ???? Dan is er nog hoop !!!! DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM !!!

Dikke knuffel van een beetje teleurgestelde Biaggi

He Biaggi!!

Super bericht voor jou. Ik ben blij voor jullie!! Ik hoop voor je dat de duivels niet komen!!!
Helaas zijn ze bij mij gisteravond (na 4 dagen) dan toch nog gekomen. Was behoorlijk teleurgesteld, maar weet tegelijkertijd dat ik dat niet moet zijn, het is tenslotte pas ronde 2. Op naar ronde 3 voor ons. Ik duim voor je!!!Liefs, Pooky

Hoi Biaggi,

OOh ik hoop dat de test volgende week positief is voor je.
in ieder geval goed dat je nog niet ongi bent en nog niets voelt.
We duimen nog even door hoor.
Duim duim duim.

liefs niempie

Hoi Biaggi,

OOOOOO, je houdt het nog even spannend... Wel hartstikke jammer dat je het nog niet weet. Ik zie je al helemaal op de wc zitten, met het hart in je keel... en dan de anticlimax.

Ik denk dat ik het mezelf nog even bespaar. Vandaag ben ik goed doorgekomen. Ik was van plan om morgenochtend te testen, maar alleen als mijn temp dan nog hoog zou zijn. Maar ik denk dat ik het nog maar een dagje uitstel. Vier dagen ben ik nog nooit overtijd geweest, dus als ik dan de ochtend van de 5de dag test, is dat wel reëel, denk ik.

Nou, lieverd, een héle wéek wachten, ik geef het je te doen! Maar als het goed blijft gaan, weet je in ieder geval dat het vast wel goed zit. Ik blijf aan je denken, jij ook aan mij?

Liefs, Inge

Terug
Bovenaan