testen!

A

Anoniem

Guest
hallo,
hier ben ik weer!
Ik heb net getest en binnen 10 min een vaag teweede streepje gekregen, ik ben nu 8 dagen overtijd.
afgelopen maandag heb ik een test van het kruidvat gedaan, maar die was negatief. deze test is van romed.
Ik hoop echt dat ik zwanger ben, volgens babybrabbel is deze test voor 99 procent betrouwbaar, morgen doe ik er voor de zekerheid nog eentje van het kruidvat, jullie horen van me, duim voor me!

liefs Jet

hey meid ik duim voor jou
ik was vandaag 10 dagen overtijd ging naar de dokter weer een test doen maar het was negatief maar wel veel kans van een miskraam . maar ik duim voor jou doe wel rustig aan he

Hoi Jet,

IK hoop dat de andere test een vette tweede streep laat zien. Succes!

Groetjes Leeuwtje

In principe is een streep hoe licht ook zwanger. Dus ik gaervan uit dat het zo is. dus proficiat

Als het goed is staat er in de gebruiksaanwijzing dat een vaag streepje positief betekend. Dus ik ga ervan uit dat je morgen weer een positieve test hebt! Succes, laat het nog even weten!
Groetjes, Kat

Jeetje wat spannend. Jammer dat je niet overtuigd bent. Dat zou wel fijner zijn.
Ik ga ook vanochtend testen. Maar ik ben wel bang voor een negatieve uitslag of zo'n vage als jij had. Ik ben nu tussen de 4 en 10 dagen overtijd.
Nou we horen nog wel van elkaar.
Succes!
Liefs,
Nance

Terug
Bovenaan