testen

A

Anoniem

Guest
Nou ben ik al 5 dagen overtijd en heb ik gisteren een test gedaan maar die was negatief heb geen gevoel van menstruatie maar verlies wel heel veel afscheiding waar ik nog nooit last van heb gehad.

Zou ik de test te vroeg gedaan hebben ik word hier namelijk een beetje raar van.

Nou sorry dat het er zo staat maar moest het even kwijt.

Groeten aan allen en veel succes

hoi
balen he,die onzekerheid?
ik zou inderdaad nog een testje doen ,misschien morgenochtend met ochtendurine.Die afscheiding zegt me niets,of dit een teken zou zijn?

ben je onlangs gestopt met de pil?ben je regelmatig?

Hoi,

Ik ken dat hoor..., heel vervelend. Als je gister hebt getest bestaat er een kans dat er nog niet genoeg hcg in je urine zit. Je zou dan na een dag of 3 weer kunnen testen (aangezien de hoeveelheid  hcg zich in ongeveer 3 dagen verdubbeld).

Zoals hierboven ook al werd gevraagd; hoe lang ben je van de pil af....? Het kan wel een half jaar duren voor je cyclus weer normaal is.
Ik heb het ook een paar keer gehad; testen waren negatief, en ik had totaal geen ongi-gevoel, Toch na 8 dagen overtijd werd ik ongi, zonder ongiklachten (wat ik normaal zeker de eerste dag wel heb).

Het enige wat je kunt doen is dus; afwachten. Eventueel over een paar dagen weer testen...

Ik duim voor je dat je te vroeg hebt getest.......

Succes!
Groetjes Jammie

Ha Wendy,

Ik hoop voor je dat je te vroeg hebt getest, try it again.
Ik dacht ook dat ik 6 dagen overtijd was, en ik ben nu gewoon onregelmatig ongi kwam ik pas achter. Ik wil je niet ontmoedigen hoor...
(Pas gestopt met pil?? Is al eerder gevraagd..)
Ik wens je succes en alle geluk! Ik duim voor je.

Groetjes J

Hoi,

Bij de eerste had ik getest bij 4 dagen overtijd...dacht ik!
De test was superpositief, maar bij de echo een paar week later bleek dat ik op dat moment al een bijna 1,5 week overtijd was... de cyclus was dus anders.

Het zou dus best kunnen zijn dat je een langere cyclus hebt en wel overtijd bent, maar nog niet lang genoeg voor een positieve test.
Gewoon (over)morgen nog een keer testen als er dan nog niks is.

Succes.
Marije

Hoi Wendy72,

bij mijn eerste telde ik al aan na 1 dag overtijd, maar het duurde tot 2 weken overtijd bij de tweede keer (ben nu 35 weken). De enige reden dat ik nog een keer een test deed was omdat ik naar de tandarts moest. ik was wel misselijk maar aangezien de test maar niet positief wilde worden... succes!

Terug
Bovenaan