Testen?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Ik ga nu nog niet testen hoor want ik heb donderdag pas mijn NOD en ik weet eigenlijk
wel dat ik nu nog niet zwanger kan zijn. (pas de 1e ronde)
Maar wat ik me afvraag: als je over tijd bent. Hoe lang moet je dan wachten met
testen? Ik zou het echt niet weten. Ondanks dat ik al eerder zwanger was.
Alvast bedankt.
Liefs Melanie

Hé mel,

Je kunt met de testen die je bij drogist/apotheek haalt testen vanaf je Nod. Echter op dit forum heb ik geleerd dat zo vroeg in de zwangerschap bij heel veel vrouwen het hormoon nog dusdanig gering aanwezig is dat veel testen negatief uitslaan, ook al blijk een week later dat ze toch zwanger zijn. Heb vanmorgen zelf getest( 1 dag overtijd) en was ook negatief. Over een paar dagen nogmaals proberen dus als ik nogsteeds niet ongesteld ben.
Er is echter een test die je 4 dagen voor je nod kunt doen. www.sensitest.nl. Die dingen zijn erg goedkoop, maar veel gevoeliger dan die andere testen.
succes!!!
xxx Annette

Ben je regelmatig of onregelmatig ongi.
Ik onregelmatig en de huisarts zei toen dat ik het beste na 2 weken en daarna om de maand een test kon doen. Maar je moet doen waar jij je het beste bij voelt denk ik.
Succes

Hoi Melanie,

Je kunt met een sensitest 4 dagen voor je NOD dag testen en met een andere zwangerschapstest 1 dag na het uitblijven van je menstruatie. Maar wat ook vaak voorkomt is dat de test 1 dag na de NOD nog negatief uitwijst en als je het een dag of vijf later test dat hij dan wel positief is. Afhankelijk van de hoeveelheid hormonen in je lichaam. Zelf sloegen mijn testen altijd 1 dag later al positief uit maar wat ik hier vaak lees kan het dus ook anders!

Succes,
heitje

spannend zeg nog effe wachten tot vrijdag
bij mij was het bij me eerste kindje ook meteen de eerste ronde al raak en nu ook alleen heb ik een miskraam gehad
dus ben weer opnieuw begonnen en hoop dat het weer meteen raak is
laat het even weten ik duim voor je mijn nod dag is pas 6 mei denk ik weet het niet zeker omdat ik een miskraam heb gehad
succes gr romy

Terug
Bovenaan