testen

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen, ik heb een vraagje , ik moet maandag eigenlijk ong worden maar ik had vorige week ontzettende buikpijn en beroerd en ontzettendveel plassen, en toen was het twee dagen weg en nu heb ik weer buikpijn , diarree, beroerd, enz... zou ik dan toch buikgriep hebben of zou het dan toch weer ong kwaaltjes zijn?? moeilijk he!!! toen ik net naar de wc ben geweest zat er een beetje bloed bij ( sorry) ?? zou het komen omdat ik waarschijnlijk een blaasontsteking heb of toch omdat ik maandag ong moet worden ik weet   het niet meer want deze buikpijn is geen ong buikpijn!!! als ik nou een test zou doen zou dat dan meer duideliijkheid geven of zou het toch nog niet uitmaken , ik denk dat het nog te vroeg is, en jullie?? ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik wordt knettergek!!!   en anders als ik woensdag nog niet ong ben dan doe ik denk ik een test want het kan natuurlijk altijd wat later zijn??( en maar denken)
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
                                                  groetjes wendy

hoi wendy als je een blaasontsteking hebt doet het meestal pijn met plassen.en als je echt wilt weten of het je onge is steek dan even een tampon op ,dan weet je het zo.
groetjes iris

Hoi wendy,ik zou als ik jou was gewoon even afwachten met testen.
bij een blaasontsteking komt meestal geen bloed voor.als ik mijn menstruatie moet krijgen heb ik ook altijd onwijze diaree.
succes groetjes priscilla

Terug
Bovenaan