testen??

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen even een vraagje?? ik heb ovutesten besteld van romed?? en die zijn nu binnen alleen moet ik mijn plas 4 uur!!!! ophouden en het mag niet met ochtend urine!! nou ik kan echt mijn plas overdag niet 4 uur ophouden !! hoe moet ik het nou dan gaan doen??   ik zit nu op dag 8 na mijn menstruatie en zo als ik het uitreken met een cyclus van 29 dagen ( ik pak het maar in het midden) zou ik op dag 12 moeten beginnen met testen!! mijn cyclus is eigenlijk iedere maand op tijd geweest maar nu de laatste maanden is het een dag later of twee dagen later dus daarom wil ik nu ook met de ovutesten gaan beginnen! misschien dat het dan wel een keer raak is ( na 23 maanden),
dus ben benieuwd of iemand van jullie hier ervaring mee heeft??
alvast kei bedankt,
veel liefs wendy
PS IK HOOP DAT HET FORUM WEER NORMAAL GAAT DOEN WORDT HIER GEK VAN, MET DAT GESPRING!!!!!VAN BEELD!!! HAHA

Hoi depri, ik heb zelf ook testen besteld en had ze vandaag binnen.
Maar ik hoef mijn plas niet vier uur op te houden.
Ik mag het alleen niet met ochtend urine doen.
De mijne zijn ook niet van romed maar van ovatest.
Waren de goedkoopste dus ik dacht ik neem die maar.
Had gelezen op dit forum dat romed niet zo goed was maar ik weet het niet want dit is de eerste keer dat ik zoiets doe.
Waar heb jij ze besteld dan?
Gr liselotte

hoi liselotte, ik heb vanmiddag ook al geprobeerd om een berichtje te plaatsen maar dat lukte maar niet! dus bijdeze nog een keer ik hoop dat het nu wel goed gaat?
ik heb mijn ovutesten bij premomshop besteld op babybrabbel,
ik heb net een test gedaan omdat ik weer buikpijn begin te krijgen enz.... maar neg dus mijn eitje is nog niet aantocht( hahaha) ik zou eigenlijk vanaf dinsdag moeten gaan testen? volgens de bijsluiter, ik heb een cyclus van 29 dagen geteld omdat het iedere keer verschillend is dus heb ik de middenweg gepakt! ik hoop dat ik zo een pos test ga krijgen en het deze maand dus wel raak is!!! wanneer is jou NOD ? ik weet het eigenlijk nog niet want heb het nog niet uitgerekend enz... omdat ik nu er een beetje afstand wil nemen en het is helemaal niet zeker dat het zo bij iedereen is he?? de telling volgens babybrabbel bedoel ik dan he!   daarom nu dan de ovutesten dan maar !! en dit is de laatste stap die ik heb genomen en als dit ook niet wil lukken dan vind ik dat dit het laatste is wat ik heb kunnen doen en dan  zullen we het allemaal  wel voortaan zien!! ik hoop dat het ook zo makkelijk allemaal gaat zoals ik het nu hier beschrijf!!
meid heel veel succes en misschien gaan we weer dezelfde tijd in als vorige maand en hebben we nu samen een pos test in onze handen!!!!
tot  snel weer!!!!
xxxx wendy  

Hoi Wendy,
Mijn nod dag is eigenlijk de 12e als je uitgaat van mijn normale cyclus van 26 dagen maar omdat mijn laatste cyclus 30 dagen duurde ga ik uit van 16 april dan kan het nooit tegenvallen.
Wanneer is jouw nod dag?
Kunnen we er samen naartoe leven.
En inderdaad dit is het laatste wat je kunt doen.
Ik heb ze genomen om te kijken of die pijn die ik voel wel echt mijn eisprong is.
Gr liselotte

Terug
Bovenaan