testen???

A

Anoniem

Guest
Mijn NOD is op tweede kerstdag, 26 december. Via een bloedtest kun je al eerder een zwangerschap vaststellen. Maar hoe zit dat met een gewone test? Kun je al testen op de dag dat je ongesteld had moeten worden, of moet  je nog een paar dagen wachten i.v.m de hoeveelheid hormonen in je bloed?

En kun je direct na je eisprong (en bevruchting) al zwangerschapsklachten krijgen?
(Je bent dan al zwanger, maar doet pas 2 weken later de test als het goed is)

Liefs,

Rijn

hoihoi,

Je hebt testen (van matcare, via internet te bestellen) waarbij je 6 dagen voor je nod al kan testen, die zijn vrij gevoelig. Maar het is gewoon het veiligst om te wachten tot je nod, want het kan ook bij of net na de innesteling nog fout gaan.
Tuurlijk kan je al klachten krijgen na de bevruchting, ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook, ik voelde het meteen, aan mijn darmen, ik had inenen geen hoofdpijn meer enz enz. Ook heb ik toen 4 dagen voor mijn nod positief getest.
Helaas is deze zwangerschap (van een tweeling) niet goed afgelopen.
Maar het kan dus wel degelijk.
Het enge van zulke vroege klachten is, dat het ook pms kan zijn................hahaha!
Er is dus geen pijl op te trekken en je zult echt moeten wachten tot je een positieve test hebt!
Succes,
Rimke

Terug
Bovenaan