Testen???

Hallo lieve meiden allemaal.

Ik moet eigenlijk a.s. dinsdag ongi worden, maar is het te vroeg als ik nu test?
Ik heb namelijk het idee dat het raak is.
Pijnlijke borsten, misselijk, en een schimmel gehad? Nu hoorde ik van de huisarts dat een schimmelinfectie wel vaker voorkomt bij zwangere vrouwen.
Kan ik nu al testen???
Ben zo bang dat het negatief is....
Oh word gek van mezelf.

Alvast bedankt
 
hoi

Nee dat is echt te vroeg om te testen hoor. Je hebt namelijk de kans dat de test negatief is en je misschien wel zwanger bent. Ik zou als ik jou was hoe moeilijk het ook is echt dinsdag afwachten, dat is de dag dat je ongesteld moet worden (hopen van niet natuurlijk) succes
 
hoi Yvette,

Ik begrijp je onzekerheid maar als je nu zou gaan testen ben je daar in principe nog niet van af. Het is nog te vroeg om een juiste uitslag te krijgen. Ik zou aankijken of je dinsdag ongi bent geworden. Zo niet dan zou ik woensdag ochtend gaan testen. Ik weet dat het wachten zo erg lang duurd maar dan heb je wel meer kans op de juiste uitslag. Ik zelf heb pas na drie weken poitief getest dus mocht het negatief zijn, geef niet op!!

SUCCES!!!!!!

Liefs, Ank
 
een schimmelinfectie kun je ook opgelopen hebben door het vrijen. dat betekent helemaal niet dat je zwanger bent. Gewoon afwachten tot minstens 2 dagen nadat je menstruatie is uitgebleven. alleen dan weet je het zeker. eerder testen heeft absoluut geen enkele zin.
 
Terug
Bovenaan