testen

Hallo Allemaal,

We zijn nu 4 maanden bezig zwanger te worden. Tot op heden nog geen succes, tenminste... ik ben vandaag 9 dagen overtijd maar na twee keer een test te hebben gedaan bleek deze nog steeds negatief. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Heeft iemand misschien dezelfde ervaring? Mijn gevoel zegt dat het echt wel raak is... maar zolang die test niet positief is...ik heb wel een regelmatige cyclus van 29 dagen tot nu toe.... ik hoop een reactie van iemand te krijgen!!!
 
Hoi, ik had ook een negatieve zwangerschapstest, maar toen ik 'm een week later nog een keer deed, was ie positief!! Wrsch. gewoon nog niet genoeg HCG-hormoon.. Succes, Caroline
 
Hoi,

het kan zijn dat er nog (steeds) niet genoeg hcg in je urine zit om de test positief te doen uitslaan. Wacht nog een paar dagen en doe de zw.test opnieuw (met ochtendurine, die is geconcentreerder dan overdag!).
Als je dan nog niet een positieve test krijgt en ook nog niet ongesteld geworden bent, zou je contact met de huisarts kunnen opnemen.
 
Hai,

Ik zou gewoon een test laten doen bij de huisarts. Bij mij was ie ook niet postitief, bij de huisarts bleek toch dat ik zwanger was. De testen van de huisarts zijn vaak wat nauwkeuriger.

Succes ermee!!

Groetjes,

Mariska (moeder van Julia 8 weken)
 
Probeer of met ochtendurine, als je dat nog niet gedaan had of anders naar de huisarts, die kan een bloedtest doen.

Heb je wel andere verschijnselen? Pijnlijke borsten ofzo? Daaraan kon ik merken dat ik toch echt zwanger was. En de zwangerschapstest gaf bij mij in het begin alleen 's ochtends aan dat ik zwanger was.

Succes!
 
Volgens mij hoeft zo'n test ook niet altijd gelijk te hebben. De test is 99,9 procent betrouwbaar en de pil ook en er zijn mensen die door de pil heen zwanger worden daar was ik er vorig jaar ook een van. dus geef niet op... veel succes!!
 
Hoi!

Ik wil je geen valse hoop geven, maar ook bij mij duurde het lang voor de test positief was.
Het kan zijn dat je nog erg weinig HCG (hormonen) aanmaakt, en dat het daarom even duurt. Het kan ook per test verschillen. Zo las ik dat je voor een positeve uitslag met Predictor best veel HCG nodig hebt in je urine. Toen ik dat wist ben ik direct een Kruidvat huismerk test gaan kopen, en die gaf luid en duidelijk ZWANGER aan.
Ik hoop voor je dat het bij jou hetzelfde gaat. Die hoop en die onzekerheid kunnen je behoorlijk gek maken.
Ik zal voor je duimen dat jullie wens uitkomt, en zoniet, tja, dan rest alleen "veel succes verder". Maar ik hoop dat dat dat laatste niet meer nodig is!

Liefs, Jaine
 
Terug
Bovenaan