testen

hallo,
hier ben ik weer!
Ik heb net getest en binnen 10 min een vaag teweede streepje gekregen, ik ben nu 8 dagen overtijd.
afgelopen maandag heb ik een test van het kruidvat gedaan, maar die was negatief. deze test is van romed.
Ik hoop echt dat ik zwanger ben, volgens babybrabbel is deze test voor 99 procent betrouwbaar, morgen doe ik er voor de zekerheid nog eentje van het kruidvat, jullie horen van me, duim voor me!

liefs Jet
 
hmmmm ben benieuwd, met 8 dagen overtijd zou je toch wel een duidelijk testresultaat mogen verwachten, en binnen 10 minuten...??? Heb je niet te lang gewacht? Het testresultaat is gewoon heel snel zichtbaar, daarna is de test niet meer betrouwbaar... ik hoop voor je dat het raak is maar juich niet te vroeg zou ik zeggen.
 
Tweede streepje moet altijd binnen 2 of 3 minuten zichtbaar zijn, na 10 minuten is het resultaat van een test niet meer betrouwbaar. Dus ik ben bang dat je Romed test geen goed beeld geeft.

Trouwens met 8 dagen overtijd hoeven de streepjes nog helemaal niet duidelijk te zijn hoor. Probeer in ieder geval met ochtendurine te testen, daar zitten de meeste hormonen in.

Succes ermee, en wie weet!
 
Hoi Jet,

Ik ken je nog van het forum, zwanger worden. Ik hoop het voor je. Ze zeggenw el dat wanneer er en vaag streepje is, je gewoon zwanger bent!! Ik duim voor je en idd niet te lang wachten met aflezen, dan is de test niet meer betrouwbaar

Groetjes
Vivian( 25 weken)
 
toen ik een kruitvatzwangerschapstest deed, zag ik ook een heel vaag tweede streepje. Toen heb ik meteen een andere gekocht van clearbleu. En wat denk je ? een hele dikke vette tweede streep!
Het kan dan dus misschien wel aan het merk test liggen dat je koopt.

Maar ik weet wel: hoe licht het tweede streepje ook is, je bent wel zwanger.

succes, liefs van suus
 
Hi jet,

ik heb precies het zelfde gehad als jij ik was toen ook ongeveer 8 a 10 dagen overtijd. Na 3 minuten was er maar een streepje te zien maar toen ik hem 10 minuten later weggooide was er een vage 2de lijn te zien. Een week later heb ik toen een 2de test gedaan en die was gelijk positief. Dus ik denk dat de kans er toch wel degelijk was maar ik zou toch even een week wachten met de volgende test.
Ik ben ondertussen alweer 12.5 week zwanger.

Succes ermee en ik duim voor je.

Groetjes,

Pien
 
Terug
Bovenaan