testen?

Hoi allemaal,
Ik heb weer eens een vraagje,ik ben zo ontzettend ongeduldig,ik moet nog wachten tot as woensdag en dan kan ik pas een zw scahpstest doen , maar zijn er meiden die het al eens eerder hebben gedaan en waarvan het dan al positief was???

Of moet ik gewoon echt geduld hebben,ik word gek!
ik heb echt veel verschijnselen en ze worden alleen maar erger en voel dat ik ws zwanger ben,tegelijkertijd ben ik ontzettend bang,stel dat het toch niet zo is(je weet maar nooit)
Maar deze gevoelens had ik ook toen ik in maart zwanger was en erna nooit meer gehad,ik hoop het zo,het zou zo fijn zijn,zeker omdat ik dan eindelijk weet dat de zw schap van maart geen gelukje was en het dus gewoon kan!

Maar oh oh oh wat moet je een geduld hebben zeg!

Sorry hoor maar ik moest ook even mijn verhaal kwijt,kan er alleen maar thuis over praten.

Mickey hoe gaat het met jou???Ik heb je zolang niet op het forum gezien.

El ,heel veel sterkte meid,ik heb aan jou tips toendertijd echt heel veel gehad(spuitje),misschien is het nu wel raak.Doe het rustig aan en ik weet zeker dat het snel weer lukt!

Maaike waarneer is jou nod dan???

Claudy,nog maar 3 dagen meid,ik duim voor je!

Lill,nog steeds geen trek??Volhouden hoor!

Cynthia,gaat alles oke bij je ?

Veel succes iedereen!

Liefs
Snoop

Hi Snoopy,

Ik had zelf afgelopen maand ook sterk het gevoel dat ik zwanger was. Ik had het hele proces gevoeld (eisprong, daarna vanaf de mogelijke innesteling een zeurende pijn in mijn baarmoeder, pijnlijke borsten). Maar ik was voorzichting. Ik was ook zo ongeduldig. Had op maandag mijn NOD en die donderdag al getest. Negatief.
Op die maandag van mijn NOD een plus, geen twijfel mogelijk. Alleen heb ik die nacht gelijk weer een bloeding gehad en is het voor de tweede keer in een heel vroeg stadium misgegaan. Dat maakt me gek, dat is dan ook al de tweede keer.

Toch ben ik ook blij dat ik de test gedaan heb zodat ik wist dat ik toch even zwanger was. Dit was twee maanden na de vorige keer. Dus ergens ook opgelucht dat de vorige keer na meer dan een jaar proberen geen "lucky shot" was. Alleen moet het nu nog blijven zitten. Weer een ander probleem.

Dus een paar dagen voor je NOD testen kan een negatieve uitslag geven als je toch zwanger bent. Maar ik heb ook wel verhalen gelezen van vrouwen die al wel zo vroeg positief getest hadden.

Ik hoop voor je dat je gevoel gelijk heeft en dat je hartstikke zwanger bent!! Het wachten is moeilijk, sterkte ermee.

Liefs,
Anne

Hoi Snoopy, wat een ellende hè, dat wachten.
Ook ik had een paar dagen voor mijn nod een negatieve test en de dag na mijn nod een positieve. Ik moet zeggen dat het wel erg voelde als een onverwacht 'cadeautje' toen ik de tweede keer wel een positieve test had. Maar dat weegt denk ik niet op tegen de teleurstelling van die negatieve test.
Sterkte met wachten (of met testen als je dat toch besluit te doen!)

Liefs, el.

Hai Snoopy,

Eindelijk weer een berichtje van mij! Sorry, dat het even duurde. Dinsdag wou ik ook op jou berichtje reageren, maar toen was het niet mogelijk. Kreeg steeds een fout melding.

Maar goed, nu gaat het wel.
Ik snap je helemaal, dat het wachten lang duurt.
Mijn NOD is dinsdag. Ik kan ook v.a. woensdag testen!!! Ben ook zooooo benieuwd. Heb ook het gevoel dat het weer raak is, maar durf niet te hopen. Maar aan de andere kant..de verschijnselen gaan maar door.
Woensdag gaan we 's morgens eerst een koop/aannemingsovereenkomst tekenen!!! Ja, we gaan een nieuw huis kopen. Een nieuw-bouw-huis. Eind volgend jaar klaar. Dus het zou geweldig zijn als ik nu zwanger zou zijn!! 2 sept. volgend jaar gaan we trouwen...vandaag over een jaar!!!! (hopen dat we dan ook zo mooi weer hebben!!) en dan aan het einde van het jaar het nieuwe huis!!!
Dus...laten we maar hopen dat alles goed gaat.

Als ik jou was, zou ik gewoon lekker gaan testen. Als ie negatief is, kan je het woensdag altijd nog een keer doen! Toch?! Gewoon zo'n dubbele test kopen.

Echt spannend he!! Ik wacht tot woensdag!!

Succes!!! Laat het weten he!!!

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan