Testen

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames!

Mijn nod is zondag (of zaterdag) en eigenlijk hebben we alleen geklust of mijn eisprongdag(als ik het goed heb uitgerekend) dus de kans is niet erg groot dat het meteen raak is. Man is veel van huis vandaar..
Normaal begin ik na twee weken alweer te bloeden of bruinig bloedverlies...dit keer niet.
Ik heb testen bestelt wat je 6 dagen voor je nod kunt doen, denken jullie dat het echt werkt?
Morgenochtend maar meteen uitproberen! Spannend..

Xxx

Meestal is zo vroeg testen niet verstandig. Het kan dan nl rond je NOD alsnog misgaan omdat de innesteling bv is mislukt. Normaal zou je dat dan niet weten omdat je gewoon ongesteld wordt. Als je zo'n vroege test doet en hij zou positief zijn is de teleurstelling des te groter wanneer je dan alsnog ongesteld wordt. Verstandiger is het te wachten tot je NOD.....natuurlijk ben je erg nieuwschierig en wil je zo snel mogelijk weten of je misschien zwanger bent.......

Het zou best kunnen werken, maar heb er zelf geen ervaring mee.. Ik persoonijk zou wachten tot de dag van je NOD.. Hoe moeilijk ook.. Succes!!

Ha Mammavi, ik had ook testen via internet besteld waarmee je eerder kan testen, alleen deze gaven de eerste twee keer niks aan (heeeeeeeel licht streepje) op mijn dag van NOD met deze test nog een heeeel licht streepje en met een CB test was het meteen duidelijk...succes

Ik had bij de eerste ook eerder getest en toen ook een heeeel licht streepje en toen wist ik eigenlijk al genoeg. Als ik morgen test dan ben ik 2-3 dagen te vroeg. (als ik nog niet ongi ben he)
Ik kijk morgen wel ff wat ik doe! Heb wel af en toe krampjes onderin me buik, hopleijk geen voorbode van ongi. Vind het dit keer wel raar dat ik geen "waarschuwing"krijg dat de ongi begint, normaal had ik allang bruinig bloedverlies gehad.

Wachten pfff lastig hoor!

Hoi mamavl,

Ik heb niet zo'n goede ervaring gehad met die sensitesten. Testte pas een paar dagen na mijn nod positief met deze test. Terwijl de digitale van CB al zwanger 3+ aangaf ofwel meer dan 5 weken... Dus vanuit hier gezegd: ik vind het niets...

Succes met wachten!!

groetjes Miranda

Ik heb wel weer goede ervaring er mee een heeeeeel licht streepje is TOCH zwanger!!!
Hoop dat je positief test

Heb alles binnen gekregen en het waren er 2+2 gratis dus heb er stiekum 1tje van gepakt en getest maar helaas! Of het was inderdaad te vroeg of ben gewoon niet zwanger..
Afwachten dan maar weer een paar daagjes!

Terug
Bovenaan