Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ok, eigenlijk mag ik zondag pas gaan testen. Maar...Ik hou het niet meer!
Is het heel erg om het een dag ( of 2 ) eerder te doen?
Wie van jullie is er net zo ongeduldig als ik en heeft weleens eerder getest of denkt erover het eerder te gaan doen?
Hey Lynn, ik mocht eigenlijk afgelopen dinsdag pas testen en deed het zondag al. Het hangt er natuurlijk wel vanaf of je genoeg HCG aanmaakt bij de ene gaat dit sneller dan bij de andere. Als ik jou was zou ik gewoon testen ( zeg ik wel makkelijk, maar als de stress te groot word gewoon doen deed ik ook ). De testen van tegenwoordig zijn allemaal heel snel in het oppikken van je hormonen.Succes en laat je het weten?
Ik denk dat ik het nog heel even afwacht. Ik ga sowieso morgen een test halen. En dan zie ik wel of ik ´m kan bewaren tot zondag en anders doe ik het morgen!
Ik laat het zeker even weten!
Bij jou alles nog goed?
ik zit precies in het zelfde schuitje als jou.....wat een spanning he... en irritant die laatste dagen wachten je word er ook helemaal gek van....!!! en jij moet nog 2 dagen wachten... ik mag morge testen maar ik heb besloten ook om het morge te doen...dat ik zeker weet of het goed zit.....
ik zit nu op dag 15... morge 16de dag...vanaf de iui...
@Brenie: Wat spannend he! Mag dat bij IUI al na de 16e dag? Ik heb ICSI gedaan en mocht pas 18 dagen na de punctie testen.
Succes nog even met wachten en hopen op een positieve test!