Testenvraagje ???

A

Anoniem

Guest
HI , ik heb zo'n gevoel dat ik zwanger ben en niet gepland zeg maar,
ik heb al 3 kinderen.
 IK heb een onzettend opgeblazen buik de hele week al en een zeurende pijn in mijn buik en ben al een tijd niet ongie geweest terwijl ik het normaal altijd heel vaak ben.
Nou heb ik vanmorgen mijn urine op gevangen alvast omdat ik gister testen heb gesteld via internet die straks met de post binnen komen.
Kan dat eigenlijk ik dacht de ochtendurine is beter om te testen vandaar maar kan ik daar vanmiddag nog mee testen ????
Of moet het echt een verse nog warme plas zijn sorry klingt een beetje dom maar zeg het maar zo als het is hihi

hoop snel wat te horen ,

gr silfa

hoi hoi

volgens mij kan je dat beter niet doen
volgens mijn huisarts moet je de urine binnen een half uurtje testen
maar ik zou dan wachte tot morgen vroeg als je geklijk kunt testen

Volgens de bijsluiters van de testen kun je op ieder moment van de dag testen. Alleen bevat je ochtendurine meer HCG dus kan het zijn dat je in de ochtend wel positief test maar in de middag niet. De testen zijn wel heel gevoelig dus die kans is klein, maar wel aanwezig als je vroeg gaat testen. Ik heb zelf nadat ik een week over tijd was getest in de middag en had een positieve test. Ik zou geen urine gaan bewaren, maar vers gebruiken.

gr
Lisette

Hi ik denk ik zo dik 10 dagen overtijd ben weet niet meer precies het viel me ineens op dat ik nog steeds niet ongie was en voel me al een poosje zo raar .
Herken het eigenlijk van zwanger zijn ,
deze maand 1 keer voor het zingen de kerk uit gegaan .
Normaal werd ik zo noooit zwanger ik heb 3 kinderen en tussen de kinderen door als ik niet zwanger wilde worden werd ik het ook nooit op deze manier .
Dus voor mijn was dit ok .
Heb ook een tijdje een spiraal gehad die is er nu zo'n 3 maanden uit, ze konden hem niet meer vinden vandaar operatief verwijderd .
Daarna weer enorme bloedingen gehad   daarom moest ik die spraal toen ook zetten vanwege vele bloedverlies.
Nu dus een tijdje niet ongie heel raar en vandaag dus 2 testjes gedaan 1 met verse urine van vanmiddag en omdat die negatief was ook nog 1 met die oude van vanmorgen wat wel ochtendurine was.
Allebei negatief , maar was zal er dan zijn als ik ooit overtijd was was ik altijd zwanger verder heb ik dat nooit gehad .

Snap er niets van ik voel me echt zwanger johh

groetjes

Terug
Bovenaan