Testerdetest???

A

Anoniem

Guest
Ha meiden...

Een poosje niet aanwezig geweest, maar de laatste week wel weer meelezend en meelevend. En waarom? Ik ben nu een week overtijd, heb hele zere borsten, lekker moe (heb net een middagdutje gedaan!?!) en een zeurend gevoel in m'n onderbuik. Maar nu komt het: ik durf niet te testen, hihi. Nee, ik durf ze neit te halen uit de winkel. Een belachelijk idee toch??? Maar ik zie me er nu al met een rooie kop staan.
Ben normaal superregelmatig ongesteld en aan m'n borsten te voelen is er echt wel wat aan de hand, maar ja, zo'n test, dan weet je het zeker. Moet er straks dan toch maar op uit...

Liefs

-drgini-

O wat spannend!!! Gewoon doen zo'n test kopen desnoods niet in je eigen woonplaats.
Ik zou niet zo lang in spanning kunnen zitten hoor zou echt wel nieuwsgierig zijn. Ik hoop het voor je!!

Groetjes Miekje

gewoon via het internet bestellen niemand die je ziet en kent  en dan gewoon  gaan testen.
testen is DE manier om te weten of je zwanger bent of niet.
liefs nimfje

Ja, ik heb ook al even aan het internet gedacht, maar ja, in een winkel heb je ze meteen. Dus ik heb de stoute schoenen aan getrokken en ik heb ze net gehaald. Morgenvroeg gaan we testen, spannend...

En achteraf viel het ook wel weer mee. Die jonge 'miep' achter de kassa leek een nog rooier hoofd te hebben toe ze het scande, hahaha!

-drgini-

ahahaha leuk joh, spannend hoeveelste ronde zit je?

ik dacht deze maand ok zwanger tezijn vanwege ook hele pijnlijke borsten kon geen bh aan , heel erg moe , misselijk enz enz, ma ja das niet zo zat al op dag 49 dus was wel moeilijkm maja loop dus bij de gynocoloog dus, voor meer uit leg daarover lees dan ff mijn topic KLOTE ZOOI!!!

greetz suzette

Hihihi, spannend he??? Wel ff laten weten wat het geworden is ok???

Groetjes,
Marieke

hoi hoi,,

oooh spannend,, ik ben zelfs al bijna nerveus voor jou..
vind het altijd zo spannend als er iemand gaat testen, ben dan ook erg nieuwschierig..

wel laten weten ja..!!!!!!!!
 liefs kleintje

Hoi Drigini,

Tja als je echt niet durft, kan het iets prive-er.

Je kunt met je "klachten" naar de HA gaan en die zal een testje tevoorschijn halen!

Maarja is toch minder ideaal hoor, gewoon ff kruidvat inlopen en ga ervoor!!!

Succes hoop dat het idd goed zit,

Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan