Testmoment

Hoi, dames

Ik zou heel graag advies hebben van jullie omdat jullie al zwanger zijn. Ik wil namelijk heel graag weten wanneer jullie een zwangerschapstest hebben gedaan. Ik ben nu drie dagen over tijd, maar durf niet zo goed te testen. Heb afgelopen april een miskraam gehad, dus vandaar dat ik het allemaal een beetje doodeng vind....En welke test gebruikten jullie toen?

Groetjes van een hele onzekere Lin76

hallo

ja ik snap dat je het niet durft.nou ik heb ook een miskraam gehad eind april ergens
en daarna een curretage echt vervelend maar daarna was ik niet echt bezig met zwanger zijn maar toen ik weer bezig was had ik al het gevoel dat ik zwanger was en ik heb in mijn derde week getest dus een week te vroeg en ja hoor ik zag een heel dun streepje
ik moest echt tien keer kijken ik dacht dat kan niet maar goed dus toen heb ik een week gewacht toen mocht ik pas eigenlijk testen en ja hoor een hele dikke streep. maar je kunt gewoon testen hoor dan weet je het zeker anders ga je alleen maar zitten denken van zal het nu wel raak zijn of niet
nou veel succes

groetjes

Bij mij ging het erg snel, binnen 1 maand na het stoppen met de pil zwanger, had ik niet echt verwacht. Had ook echt geen flauw benul van mijn cyclus eerlijk gezegd. Maar op een middag voelde ik me gewoon anders en aangezien ik toch bij de apotheek moest zijn heb ik een test meegenomen. Omdat het 2e blauwe streepje niet heel overtuigend was, heb mijn man en ik net zolang gezocht tot we een avondwinkel vonden die testen verkocht. Vervolgens heb ik er 5 meegenomen en nog 3 thuis gedaan, waarvan die van Clearblue wel erg duidelijk was; ' zwanger'. Kortom, ook al heb ik geen ervaring met een mk, ik zou toch gewoon een of meerder testen doen, zelfs al ben je pas 3dgn over tijd.

Groetjes, Mamspé
(1ex, 7wk, 1dg)

Ik wil jullie even bedanken voor jullie reacties! Ik ga morgen gewoon naar de winkel en haal een test. Na overleg met mijn man hebben we besloten om voor een Clearblue test te gaan. Ze zijn wel duurder, maar aan de andere kant: er staat heel duidelijk op: zwanger of niet zwanger.....Hoe dan ook: morgen gaan we lekker met zijn tweetjes op vakantie en hoe de situatie ook zal zijn: we laten onze vakantie er niet door verpesten! Mocht ik zwanger zijn, dan laat ik dat natuurlijk weten! Jullie zullen me dan ook wel wat vaker op dit forum tegenkomen!

In ieder geval: hartstikke bedankt! Ik ben op van de zenuwen, maar we gaan morgen toch maar een test doen. We kunnen maar beter zo snel mogelijk weten hoe we er voor staan.

Groetjes, Lin76

Je zou met twee a drie dagen over tijd al een resultaat kunnen hebben, maar het is beter iets langer te wachten (ik was meer dan een week over tijd, dikke blauwe streep). Het merk maakt echt niet uit; het eigen merk van Kruidvat of van de Apotheek  werkt ook prima, en is een stuk goedkoper. Als je vroeg gaat testen, koop er dan twee - kun je na een week nog eens testen om het zeker te weten.

Veel geluk! En laat je het ons weten?
Hilde

Ik heb bij de 1e bij 1 dag overtijd getest , ik wist zo zeker dat ik zwanger was.
Bij de 2e heb ik op vrijdagavond nog een test gehaald en gedaan , op de dag dat ik ongesteld had moeten worden. Wederom het gevoel dat het wel eens raak kon zijn.
Nou liep ik al in de MMM dus wist daardoor zeer precies wanneer ik mijn eisprong had gehad en hoelang ik dus zwanger zou (kunnen) zijn en wanneer ik dus ongesteld zou moeten worden.

In normale gevallen zou ik als ik het vol zou houden na 2 of 3 dagen. Houd er rekening mee dat ochtend urine het beste werkt ivm. de hoeveelheid HCG.

Groet Xanthe
37w3d

Het begint steeds aannemelijker te worden dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn. Ik ben nu drie dagen overtijd en dat heb ik sinds mijn mk niet meer gehad. Omdat ik zo'n lange, onregelmatige cyclus heb, ben ik altijd met de termometer aan de gang, omdat ik anders niet weet wanneer ik mijn eisprong heb.

We gaan vandaag lekker op vakantie (weekje aan zee). Het lijkt mij wel leuk om het testje gewoon mee te nemen en op vakantie te testen. Volgende week maandag ben ik weer terug en dan hoop ik hier een heel blij berichtje te kunnen plaatsen!

Bedankt voor al jullie reacties en tot volgende week!!!!

Terug
Bovenaan