testt

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Een vraagje donderdag bij het afvegen beetje bloed, dus dacht nu word ik ong, maar daarna helemaal niets meer vanochtend getest met sensitest test en een heel licht tweede streepje, we zagen hem allebei maar wel heel licht.

Deze maand voor het eerst met ovulatietesten gewerkt omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb en dus geen idee heb wanneer mijn nod is vorige week vrijdag ook getest toen helemaal niets te zien.

Ik weet het gewoon ff niet wel zwanger niet zwanger wanneer weer testen?????

Liefs petra

Gewoon zwanger hoor meid! Alvast gefeliciteerd!
Vor de zekerheid kun je over een paar dagen weer eens testen, maar je zal zien dat de test dan nog positiever is!

Liefs Daisy

Durf het nog niet echt te hopen was echt een heel heel licht streepje....

Zou idd over 2-3 dagen weer testen, dan weet je het zeker. Hoop het voor je!!

Hoop het voor je. Had het ook toen ik teste en zwanger was. Ik heb een week later getest en zag je het duidelijk.
Alvast gefeliciteerd.
Gr.

Meid, over een aantal dagn weer testen. Voor nu alvast voorzichtig gefeliciteerd hoor!

Liefs Mamamijn

ik breek ff in van het dec. form
jou verhaal lijkt dat op dat van mijn.
in maart hebben we gelust, een week later ongeveer bij het afvegen ook bloed op het wc papier, ik dacht oom dat ik ongesteld moest worden. dus ik voor zeker tampon erin, maar na een uur na de wc, en er zat helemaal niks aan de tampon. en de volgende ook niks. een week later gestest. en ook een heeeel licht streepje, ik nog een week gewacht en toen knal positief. en nu inmiddels 13 weken en 3 dagen zwanger. denk dus dat je innesteling bloed heb gehad, mijn advies probeer over een week nog een keer te testen.
ik denk dat je zwanger bent!!
succes en hoop het voor je.

liefss suzanne

Terug
Bovenaan