testuitslag onduidelijk

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Al langere tijd lees ik hier mee, maar dit is de eerste keer dat ik zelf een berichtje achterlaat.

Gemiddeld duurt mijn cyclus 26 dagen.

Ik heb vandaag, op dag 29, een test gedaan. In de gebruiksaanwijzing
staat dat je de test na 3 minuten moet aflezen. De test was na 3
minuten negatief, maar na 4 minuten positief!

Heeft iemand hier ervaring mee?

Hoi hoi ,

Ik heb hier jammer genoeg geen ervaring mee, maar misschien dat jou lichaam niet zo snel hormonen aanmaakt , en vandaar jou test pas later positief was.
Als ik jou was, zou ik over een paar dagen nog een keer testen, wie weet is de test dan wel positief.

Succes!

Groetjes kaat

(13w2d)

Hoi Dat,

Voor de zekerheid zou ik er morgen nog 1 doen. Maar als het goed is staat er verderop in de bijsluiter: Na 10 min niet meer de test aflezen, want dan is de testuitslag onbetrouwbaar. Dus ik ben toch een beetje positief! Sommige vrouwen hebben niet gelijk veel HCG in hun bloed, en dan is de test niet meteen hartstikke positief. (vlgs de dame van Moeders voor moeders)
Ik ga voor je duimen!

Groetjes, Kat (juni 2006 forum)

Hoi,

Zeker zo'n rotding van de kruidvat of zo?  Ik kan me herinneren dat ook gehad te hebben bij een goedkope test van een drogisthuismerk. Ik vind dat heel irritant, want je gaat toch twijfelen of je nu wel of niet zwanger bent. Ik  koop ze niet meer. Bij  Predictor verandert de testuitslag na drie minuten niet meer.  Dat vind ik ten minste duidelijk en duidelijkheid is wat je wil als je  test.

Dus doe opnieuw een (goeie) test en ik hoop voor je dat hij positief is.

Groet
Lies

hoi sat, ik denk, weet eigelijk wel zeker dat je zwanger bbent. want je kan de test vanaf 3minuten lezen en dat kan ook nog na 5 min en na 10 min is hij niet echt betrouwbaar meer. dus ik denk dat ik je voorzichtig feliciteer.

Hallo,

Ik ben dezelfde als "dat". Problemen met inloggen, dus maar een nieuwe account.

Bedankt voor jullie reacties. Ik mag morgen van mezelf weer testen, maar mijn gevoel zegt mij echt dat het raak is.

Morgen weet ik meer hoop ik.

groet, da77

mocht er nog iemand dit terug lezen:

Het was wel degelijk raak. ik ben zwanger!

He meid,

was al nieuwschierig aan t worden...
Yesss, geniet ervan en dat t een mooie zwangerschap mag worden!

liefs ka
(14wd1)

Terug
Bovenaan