testuitslag??

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik ben nieuw hier en vorige maand gestopt met de pil.
We zijn er meteen '' vol' tegenaan gegaan.
Nu ben ik al een hele week misselijk en de toilet is op dit moment mijn beste vriend zeg maar.
De test wijst uit dat er niets aan de hand is.
Hebben jullie enig idee of dit ook kan zijn omdat ik gestopt ben met de pil.
Ik zou eigenlijk dit weekend mijn periode weer moeten hebben.

Ben ik misschien een beetje te snel...

Wist niet dat het zo spannend zou zijn..

Groetjes de nieuweling...

hoi nieuweling!

Leuk dat jullie er ook voor gaan!
ik denk dat je het beste toch kunt wachten tot na het weekend....je schrijft al dat je  komend weekend  ongesteld  zou moeten worden....meestal is een test pas duidelijk ná de datum dat je ongesteld moet worden...er zit dus niets anders op dan te wachten.
Je misselijkheid kan een teken zijn, maar aan de andere kant heerst er ook buikgriep...ik zit namelijk met hetzelfde.
Ik heb zaterdag mijn NOD (zo noemen ze de niet ongesteldheidsdag, dan hoop je dat je niet ongesteld wordt)
ik heb ook rare kwaaltjes maar ook deze kunnen ook te wijten zijn aan het stoppen met de pil....ik moet dus ook wachten....en wachten duurt lang!

groetjes mamajb
ik schrijf mee op het topic: ´wie stopt er nog meer in het najaar met de pil? ´

Ja inderdaad, had al iets van de buikgriep vernomen...
Heb je enig idee of er evt nog meer kwaaltjes bijkomen van het stoppen met de pil.
Mijn   haren vallen uit bij het leven.
En natuurlijk de bekende acne...

Echt een ramp...

en dat wachten duurt zo lang...

Wel grappig trouwens... Aankomende zaterdag?? zou het voor mij ook moeten zijn..
Spannend!!!

Hoi nieuweling!

Van haren uitvallen aan het begin van een zwangerschap hab ik nog nooit gehoord...wel na een bevalling...maarja het kan maar zo!
Ik heb zelf last van buikpijn (al vanaf zondag) een beetje als ongesteldheidspijn maar dan iets erger. Ook heb ik gevoelige tepels , maarja deze kwaaltjes kunnen ook zijn omdat ik gestopt ben met de pil, het zegt dus niets.....
Vanmorgen was ik wel een beetje misselijk....hb niet overgegeven maar had wel een afkeer van de melk die in de koelkast stond. Bij ons hangt er ook buikgriep in de lucht dusssss afwachten maar...

toevallig dat jij zaterdag dan ook je NOD hebt...spannende tijden...

Ik ben 26 augustus gestopt met de pil, dus dit is ook onze 1e poging!

groetjes mamajb

Hoi hoi,

Mijn haren vallen ook heel erg uit na het stoppen van de pil en ik heb er al meerdere over gehoord hier op 't forum. Dus ik denk dat het idd van het ontpillen is.

Groetjes,
Wish

Terug
Bovenaan