tets na 1 dag negatief!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal..

Kan het zijn, dat een test op de eerste dag dat je overtijd bent negatief aangeeft, maar dat dat streepje..dan eigenlijk niet zo heel duidelijk is?
want mijn vriend heeft toch het idee dat mijn buik is   gaan groeien, (kan dat na misschien 2 maanden zwanger) en mijn borsten zijn (volgens hem) ook wat gegroeit!!!

Misschien nog maar een test doen?
Heb verder trouwens nergens last van..alleen klein btje van mijn buik..

Liefs

Hai,

Als je nou 1 dag overtijd bent dan ben je toch nog niet 2 maanden zwanger?! Ik snap 'm niet zo!!
Een test kan 1 dag nadat je overtijd bent negatief aangeven ja. Bij mijn twee zwangerschappen gaf de test pas na 4 dagen overtijd te zijn een duidelijke streep aan. Voor die tijd was de streep heeeeeeel erg vaag.
Nog een dagje of twee wachten en weer eens proberen zou ik zo zeggen.

MOEILIJK!!!!!!!!!!! Ik weet het.
Sterkte joh
Groetjes, Annet

hoi hoi

het kan inderdaad ja!
somige vrouwen testen pas na een week pas positief.

allleen je kan niet 2 maanden zwanger zijn want dan had de test allang positief moeten aangeven.

even geduld hebben!!

sucses gr maantje

Hey..

Ik zal ff uitleggen hoe het zit..zou ongesteld moeten worden in mijn vakantie..maar heb dus de pil doorgeslikt...maar heb wel op de eerste dag dat ik ongesteld Zou worden..een test gedaan, die was negatief..

Nu 2 weken later heb ik er maar weer 1 gedaan..maar het bleef negatief..nou nu geloof ik het wel hoor..!!
Hihi..misschien gaan we na deze strip wel stoppen met de pil..dus wie weet..!!

Liefs

Hoi Sandra,

Volgens mij begrijp ik het nog helemaal niet hoor hihi. Zoals ik het lees slik je nu nog gewoon de pil en heb je 'm gewoon doorgeslikt tijdens je vakantie? Dan ben je nog steeds gewoon beschermd tegen zwangerschap hoor!! Dus of je moet 'm vergeten zijn, of diarree of overgeven gehad hebben, dan bestaat er een kleine kans dat je nu zwanger bent, maar zal je pas kunnen testen als je overtijd bent in je stopweek.

Maar ik hoop natuurlijk dat ik het helemaal verkeerd begrijp en dat je gewoon lekker zwanger bent, maar goed.

Succes!

Hihi..

weet je wat het is..
Ik had hem een aantal x vergeten..en vandaar dat ik een test heb gedaan..omdat ik vage klachten had..
maar daar is nix uit gekomen..

ben nu dus nog wel aan de pil..
maar misschien is dit wel de laatste strip...

liefs

Terug
Bovenaan