Teunisbloem

Hoi iedereen,


Ik heb een lang gesprek gehad met een homeopaat en deze heeft me verzekerd dat het nemen van teunisbloemoliecapsules (2 tot 3 per dag) een heel goede en natuurlijke manier is om een regelmatige cyclus te verkrijgen en de PMS kwaaltjes te verzachten. Iemand zei hier dat het een zwangerschap tegen kon werken maar dat is niet waar volgens hem aangezien je cyclus regelmatig word werkt het een eventuele zwangerschap zelfs inde han (let op, vruchtbaarder word je er niet van hé!)Ik zeg dit even omdat er toch wel veel meiden hier zijn die erg onregelmatig zijn en daardoor niet aan ovulatietesten beginnen bijvoorbeeld. Het is een natuurlijk produkt dus ... doen zou ik zeggen! Ik neem het nu ook na mijn MK.
 
Ik heb theunisbloemcapsules genomen en zit nu op dag 47 van mijn cyclus. Ik denk dat hij mijn cyclus juist vergroot (weet niet of dat kan). Ik ben nu begonnen met Tarwekiemolie en kijk of dit bij mij beter zal passen. Ik heb ook van anderen gehoord dat het wel geholpen heeft dus ik denk dat het per persoon verschilt!

Groetjes Po
 
Bedankt voor je reactie po! Zo zie je maar, het is bij iedereen anders! Ik kan spijtig genoeg nog niet uit ervaring spreken omdat ik er net mee gestart ben. Hopelijk past de tarwekiemolie beter bij je!
 
Ja, ik hoop het ook. Ik weet dat ook dit niet je vruchtbaarheid zal verbeteren hoor en het zal ook niet zo zijn dat ik er ongi van ga worden, hoewel ik dat wel hoop!

Mocht ik er echt baat bij hebben laat ik het je weten.

Groetjes Po
 
Hopen mag zeker hoor po aangezien ik toch al reacties gelezen heb van mensen die erg onregelmatig waren en die na een tijdje een regelmatige cyclus hadden dus hoop doet leven hé!

Succes!
 
Terug
Bovenaan