teunisbloem

hoi meiden,

ik heb een vraag over teunisbloem
ik zal eerst wat vertellen over mijzelf.
wij zijn nu meer als een half jaar bezig. ik heb een erg onregelmatige menstruatie en ondertussen loop ik bij de gyn. om dit te onderzoeken.
ik heb veel gelezen over de teunisbloemolie en hoe die je menstruatie regelmatig kan maken. ook lees ik dat het bij veel meiden geresulteerd heeft tot zwanger raken.
helaas schrijft niemand hoe ze de capsules gebruiken.
ik heb de capsules van de kruidvat (topfarm)
op het potje staat: 1 á 2 capsules per dag   , bij bijzondere behoefte 3 á 4 per dag.
nou het is mij dus niet duidelijk wat ik daar mee moet.
ook heb ik gelezen dat de een het alleen de eerste 14 dgn slikte en een ander weer de gehele cyclus.
wie kan mij vertellen hoe je ze het beste kunt gebruiken , wie heeft er ervaring mee?????

alvast bedankt en iedereen veel succes

groetjes sas

Hallo,

Ook ik slik teunisbloemoliecapsules. Ik slik ze elke dag zonder tussenstop. Zonder teunisbloem ben ik maar 4/5 keer per jaar ongesteld. Mijn eerste cyclus met teunisbloem duurde 36 dagen en daarna eentje van 12 dagen. Nu zit ik in de derde cyclus (dag 23) met teunisbloem. Ik ben erg blij met de resultaten tot nu toe.

Hoop dat de teunisbloem je ook een meer regelmatige cyclus mag geven!

Lfs Pip

hallo

ik gebruik ook teunisbloem van het merk kruidvat en bij mij op het potje staat 2keer daags 2 capsulles.
nou heb ik de laatste keer een hele lange cyclus gehad en ben halverwege pas begonnen dus weet niet of het door de teunisbloem kwam of niet maar ben er nu weer mee doorgegaan dus ben benieuwd ik had trouwens een cyclus van 104 dagen.
en slik ze dus ook elke dag.

groetjes denkertje

hoi pip

als eerste bedankt voor je reactie!

fijn om te horen dat het voor jou ook werkt.
alleen kun je mij vertellen hoeveel jij er slikt per dag?

voor de rest:
hebben nog meer meiden ervaring ermee??

Hoi Sas,
Ik ben er ok weer mee begonnen, had ze anderhalve maand of zoiets ook aangeschaft,maar toen bleek dat ik PCOS heb ben ik er mee gestopt.
Nu heeft de acupuncturiste na 4 maanden toch een menstruatie weten los te wrikken, whihihihi, en ben ik er sinds 3 dagen weer mee begonnen. Ik heb ze van de etos en moet elke morgen 2 capsules in nemen. Ik ga dus nog merken of het werkt...........
Helaas kan ik je er niet meer over vertellen maar ben dus wel heel enthousiast over acupunctuur. Ik liep er al voor mijn migraine, en ook die is stukken minder geworden, heb nog wel vaak hoofdpijn maar die is sinds de acupunctuur dus beter in de hand te houden met pijnmedicatie.............
Als je nog vragen hebt, lees ik het wel,
Groetjes Rimke

Hoi,
Ik heb het ook geslikt maar van een ander merk, namelijk PMP van Efamol. Van die capsules hoefde ik er maar 1 per dag en ik mocht er maximaal 2 per dag. Nog even een tip: zodra je weet dat je zwanger bent moet je er wel meteen mee stoppen.
Succes ermee!
Groetjes Tara

Hoi meiden,

Ik zag jullie topic en ben zo brutaal....

Ik had hele regelmatige cyclussen, iedere maand mooi 28 dagen en ineens 36 dagen. Toen ben ik met teunis en temperaturen begonnen, iedere ochtend 1 capsule (kruidvat eigen merk). De volgende ronde zat ik op een cyclus van 32 dagen.

Na 2 rondes teunis en temperaturen bleken we zwanger!!! Toen waren we een jaar aan de klus en toen ben ik direct gestopt met teunis. We zijn inmiddels 19 weken zwanger en alles gaat goed.

Ik weet wel dat iedereen weer anders reageert op teunis, dus voor de 1 een suc6 en voor de ander helaas niet...

Meiden veel suc6 met teunis!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan