hoi meiden,
ik heb een vraag over teunisbloem
ik zal eerst wat vertellen over mijzelf.
wij zijn nu meer als een half jaar bezig. ik heb een erg onregelmatige menstruatie en ondertussen loop ik bij de gyn. om dit te onderzoeken.
ik heb veel gelezen over de teunisbloemolie en hoe die je menstruatie regelmatig kan maken. ook lees ik dat het bij veel meiden geresulteerd heeft tot zwanger raken.
helaas schrijft niemand hoe ze de capsules gebruiken.
ik heb de capsules van de kruidvat (topfarm)
op het potje staat: 1 á 2 capsules per dag , bij bijzondere behoefte 3 á 4 per dag.
nou het is mij dus niet duidelijk wat ik daar mee moet.
ook heb ik gelezen dat de een het alleen de eerste 14 dgn slikte en een ander weer de gehele cyclus.
wie kan mij vertellen hoe je ze het beste kunt gebruiken , wie heeft er ervaring mee?????
alvast bedankt en iedereen veel succes
groetjes sas
ik heb een vraag over teunisbloem
ik zal eerst wat vertellen over mijzelf.
wij zijn nu meer als een half jaar bezig. ik heb een erg onregelmatige menstruatie en ondertussen loop ik bij de gyn. om dit te onderzoeken.
ik heb veel gelezen over de teunisbloemolie en hoe die je menstruatie regelmatig kan maken. ook lees ik dat het bij veel meiden geresulteerd heeft tot zwanger raken.
helaas schrijft niemand hoe ze de capsules gebruiken.
ik heb de capsules van de kruidvat (topfarm)
op het potje staat: 1 á 2 capsules per dag , bij bijzondere behoefte 3 á 4 per dag.
nou het is mij dus niet duidelijk wat ik daar mee moet.
ook heb ik gelezen dat de een het alleen de eerste 14 dgn slikte en een ander weer de gehele cyclus.
wie kan mij vertellen hoe je ze het beste kunt gebruiken , wie heeft er ervaring mee?????
alvast bedankt en iedereen veel succes
groetjes sas