Teunisbloem

<p>Sinds mijn 2e corona vaccinatie in juni is mijn cyclus een chaos. Ik ben nu bezig met ovulatietesten en al op dag 19 maar het loopt ook niet op (eerste dag na menstruatie al begonnen met testen 2x daags, dus lijkt me bijna onmogelijk om hem gemist te hebben). Ik gebruik nu 2x daags 1000 mg Teunisbloemolie. Nu zie ik overal dat het advies is om deze tot je ovulatie te gebruiken... echter meet ik die dus niet. Moet ik ze gewoon de hele cyclus maar doorslikken? Stiekem hoop ik dat hij nu weer op 28/29 dagen cyclus komt, en dat ik daarom nu geen ovulatie meet?</p>
 
Ik zou ze gewoon tot dag 14 slikken en dan stoppen.
ik gebruikte ook geen ovulatietesten oid en slikte die pillen tot en met dag 14. Nu zwanger van ons derde wondertje 
 
Ik slik het al jaren (koudgeperste capsules van H&B) om mijn cyclus te stabiliseren (incl pms onder controle te krijgen) en ik slik ze dus de hele maand door (icm omega 3, omdat teunisbloemolie een omega 6 is en het anders uit balans raakt). En dat werkt voor mij goed!
Ik gebruik al jaren de "mijn kalender" app en die vertelt me wanneer ik mijn vruchtbare dagen heb en wanneer ik ongesteld ga worden. Na zoveel tijd is dat heel precies!
Wij hebben 1x niet op de vruchtbare dagen gelet en we hebben nu een heerlijk mannetje van ruim 2! Dus ondanks dat ik ze altijd slik, ben ik gewoon heel vruchtbaar.
 
Terug
Bovenaan