teunisbloemolie capsulles??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

Als ik het goed begrepen heb zijn er nu al een paar dames die deze pillen slikken en ik was benieuwd of er al positieve resultaten geboekt zijn!

Ik slik ze nu zelf zo'n 2 weken dus ik moet het nog even afwachten.
Ik had tijdens mn menstruatie geen klachten gehad maar die heb ik anders ook niet zo heel erg dus het kan ook toeval zijn.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Liefs Jessy

Hai Jessy,

Of er meiden zijn die deze pillen slikken weet ik niet. Wel heb ik het er hier eens over gehad omdat ik ergens had gelezen dat het je regelmatige cyclus bevorderd.
Ik ben dus wel heel benieuwd wat jij er van vind, hopelijk merk je snel resultaat.
Zijn de pillen duur?, hoeveel moet je er per dag inenemen??

Lfs Niek

Hoi
Ik kan je ook niet helpen want ik ken deze pillen niet?
Ik ben wel erg benieuwd waar de pillen precies voor zijn. Is het alleen voor een regelmatige en minder pijnlijke cyclus of eigenlijk ergens anders voor?
Ik ben erg benieuwd.
Groetjes
Bloem

Hoi meiden

De pillen zijn niet zo heel duur (in het begin wel want dan 'moet' je er 6 per dag nemen en dat 12 dagen en dan is je eerste pot gelijk leeg hihi) +/- 12 euro.
Daarna moet je er 2 per dag nemen.

Ik gebruik ze nu zo'n 2 weken dus kan er nog weinig over zeggen.
Toen ik er mee begon zat m'n cyclus al in de 50 dagen en na een paar dagen gebruiken werd ik ongesteld (bij 59 dagen) maar of dat nou van de pillen komt.....
het werd natuurlijk ook wel eens tijd na 59 dagen!

Ik hoop nu natuurlijk op een veel kortere cyclus (of liever gezegd nog op een bevruchting!! ) maar ja dat is maar weer afwachten.

O ja wat ook mooi meegenomen is, is dat je er volgens de bijsluiter een mooie huid van krijgt en dat is natuurlijk nooit mis haha!

Liefs Jessy

hallo allemaal,

Nou over Teunisbloemolie kan ik meepraten. Teunisbloemolie bevat GLA (Gamma linoleenzuur). Ik kreeg het voorgeschreven als menstruatiereguleermiddel. Ik zat namelijk zwaar vervroegd in de overgang en had dito onregelmatige cyclus en ellende.   Ik heb het overigens in de vorm van Borageolie voorgeschreven gekregen. Het beste qua werkzaamheid blijkt de SUPER GLA van het merk Solgar te zijn. Ik ben in december 2005 begonnen deze capsules te slikken (een per dag bleek afdoende vanwege de supergeconcentreerde dosering). En wat gebeurde er? Juist ja, ik raakte zwanger in april 2006 (de eerste keer zonder anticonceptie overigens). Volgens het ziekenhuis godsonmogelijk gezien mijn hormonale overgangswaarden en zogezegd verdroogde/opgedroogde eierstokkies. Tsja...ik sta inmiddels op week 35 zwanger en ben 40 jaar oud. Kan het gekker? Slikken dat spul. Helemaal super wat mij betreft. De gyn is ook helemaal om. Solgar heeft overigens ook de "prenatal nutrients" voor vóór, tijdens en na de zwangerschap. Alles zit er in om de optimale condities te creëren en vast te houden. Ik heb overigens geen aandelen in Solgar haha.

Succes er mee!

Terug
Bovenaan