teunisbloemolie en monnikspeper

Hallo allemaal,

ik was een beetje aan het rondneuzen op internet en zat toen op de site van babybrabbel en kwam toen bij het forum.

en als je dan klikt op  forum rubrieken  en dan op zwanger willen worden en dan op  Ovulavit(teunisbloemolie). Ervaringen?  En hoe te gebruiken? dan lees je heel veel verhalen en vooral positieve verhalen.

dus wel leuk om te lezen!!

vooral als je een lange en onregelmatige cycles hebt!!

liefs Bri

Ik ben net deze week begonnen met die teunisbloemcapsules. Ik hoop dat het helpt.
Na 2 jaar bezig te zijn wil je soms wel eens wat sceptisch worden, maar het valt te proberen.

Groetjes
Martine(34)

Hallo!

Nou ik heb er tot nu toe een goeie ervaring met theunisbloemolie. Sinds ik het gebruik heb ik eindelijk een regelmatige menstruatie (sinds 2 maanden) en voelde voor het eerst mijn eisprong, en ontdekte ik voor het eerst cervixslijm. Vandaag heb ik mijn NOD, en ben dus benieuwd of ik ook weer keurig op tijd ben! (ik heb geen enkel zwangerschapsverschijnseltje kunnen ontdekken)

Groetjes,
Duin

hoi hoi,

ik gebruik nu ook al sinds 19 augustus teunisbloemolie en tarwekiemolie.
en ik heb ook ineens heel erg duidelijke cervixslijm maar dan ook echt heel duidelijk en voorheen had ik dat niet dus ik ben er zelf ook heel blij mee plus dat mijn cycles 4 dagen korter was.

maar dacht zet ff erop van dat forum aangezien het altijd fijn is om positieve ervaringen te lezen!!

liefs Bri

ben ook nieuw hier zal me even voorstellen.Ben gea 32 jaar en sinds dec.04 gestopt met pil.Deze week mijn klusdagen ben benieuwd,maar ben de moed beetje verloren.Zal wel weer niet.Maar nu heb ik van een kennis die had een middeltje homeo patisch en dat heet MACA!! Dat zijn capsules en die bevorderen je vruchtbaarheid en de mannen kunne hete ook gebruiken,is goed voor de zaadproductie.Ik denk zal het even in de groep gooien,wie weet helpt het.ik zeg altijd maar baadt het niet dan schaadt het niet. O ja het is te koop bij de reformwinkel en voor een potje MACA 500gr. zitten 60 in dat kost 13.65.
Als ik op mijn nod weer ongi wordt ga ik het ook halen.Zo een heel verhaal,maar toch wel hoopvolle info.Groet gea

hoi mirjam,mijn nod is 15 okt.dus nog even werk aan de winkel haha.
Er is trouwens ook een site over die maca capsules.Kan je ook heel veel info lezen.
De site is www.maca.nl. Veel klusplezier toegewenst en hopen maar weer.

Terug
Bovenaan