Teunisbloemolie en tarwekiemolie

A

Anoniem

Guest
<p>Wat zijn jullie ervaringen met teunisbloemolie en tarwekiemolie?</p>

Goede ervaringen met teunisbloemolietabletten! Ik had altijd cyclussen van minimaal 7 weken en sinds ik de tabletten slik, netjes 28 dagen 

Ik slik ze net en heb na twee weken nu positieve ovulatie test nu nog afwachten hoe lang de cyclus duurt maar das positief begin na cyclussen van 8-10 weken 

Ik heb teunisbloemolie gebruikt en had ineens een cyclus van 55 dagen. Dus ben er mee gestopt. Sommige hebben er een kortere cyclus van en andere een langere.. 

Ik had het met monnikspeper... Veel klachten van krampen en ik had twee cyclussen van 8 weken en bij monnikspeper ineens 10.. Was daar na 2,5 week al mee gestopt ivm de klachten 

Zo zie je maar iedereen heeft andere ervaringen.. Kwestie van uitproberen hoe je lichaam erop reageert 

Hier nu net begonnen met beide supplementen. Heb een cyclus van 6 a 7 weken. Dus ben heel benieuwd of mijn cyclus nu korter wordt. Woensdag ongesteld geworden, dus ga voor de zekerheid wel 7 januari beginnen met ovulatietesten.

Dit is al een ouder topic maar zijn er hier ervaringen met teunisbloemolie en heftige menstruatie pijn? Daarvoor helpt het dus ik had het besteld alleen nu staat op de verpakking dat het niet mag als je zwanger bent, en dat weet je dus niet meteen. Dus ik vroeg me af hoe jullie dat deden. 

Terug
Bovenaan