Teunisbloemolie nieuw topic

<p>Kan de oude niet meer vinden, vandaar.</p><p>Ik gebruik het nu haast een maand en merk echt wel verschil. Zo had ik naar mijn idee een vroege eisprong want al vrij snel na mijn menstruatie kreeg ik helder slijm.</p><p>Verder nog totaal geen klachten zo vlak voor mijn menstruatie. Alleen de gebruikelijke pukkel op de gebruikelijke plek. Daarom denk ik niet dat het deze maand al raak is.</p><p>Alvast wat verdrietig als ik om me heen al die mensen zie en hoor die wèl op magische wijze snel zwanger zijn geworden. Hòe dan???</p>

Ik heb afgelopen maand ook voor het eerst teunisbloemolie gebruikt, mijn cyclus ging van 35 naar 30 dagen dus merk idd ook dat mijn cyclus korter is! Deze maand maar weer gewoon proberen om te kijken of het niet gewoon toevallig was!

Ik gebruik ook sinds kort teunisbloemolie. Heb wel het idee dat het werkt, heb net een cyclus van 33 dagen gehad, terwijl mijn cyclussen daarvoor veel langer waren. Wel heb ik sinds ik teunisbloemolie gebruik last van bruin (oud?) bloedverlies tijdens mijn menstruatie periode. En dan heb ik alleen last van bruinverlies en maar heel weinig echt rood bloedverlies, hebben jullie hier ook last van?? Dit herken ik namelijk niet van eerdere menstruaties, alleen sinds ik teunisbloemolie gebruik.
Stoppen jullie ook met teunisbloemolie tijdens de ovulatie en dan weer beginnen op de eerste dag van de menstruatie? Had dit namelijk ergens gelezen.

Ik heb verder geen last van oud bruin bloed tijden mijn menstruatie. Ik gebruik ook de teunisbloemolie tot mijn ovulatie en dan ook weer de eerste dag van mijn menstruatie. Las dat je ook tarwekiemolie kan gebruiken vanaf je ovulatie tot aan je menstruatie..maar daar hoor je ook weer mindere verhalen van! Dus weet nog niet zo goed of ik dat nog ga proberen... 

Ik heb geen flauw idee wanneer mijn eisprong is, wil ik ook niet testen en gebruik het dus gewoon de hele maand. Volgens mijn drogist is dat geen probleem omdat het ook menstruatieklachten verminderen.
Ben benieuwd hoe het volgende maand gaat en of dit inderdaad niet gewoon toeval is. In geen maanden echt een eisprong bemerkt, en nu dacht ik van wel. Mijn vorige week voor menstruatie was de hel. Zowel voor mij als mijn omgeving. Vriendlief heeft veel geduld maar nu had ik moodswings 12 op de schaal van richter. Echt niet leuk. Echt heel veel klachten. Vandaag had ik veel slijm maar verder merk ik helemaal niets aan mijn lichaam. Zondag heb ik mijn potje capsules, 60, 2 pd opgebruikt. Heb alweer nieuw gekocht omdat ik denk dat het voor mij wel werkt.

Zou het ook helpen om de menstruatie op gang te brengen?  Ben na het stoppen met de pil niet meer ongesteld geworden. 
Heb teunisbloemolie en monnikenpeper capsule gekocht... hopen dat het wat doet.

Terug
Bovenaan