teunisbloemolie, tarwekiemolie en ovulatietesten?!?!?!?!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

wat een gezellige boel hier op dit forum,  alleen wat zijn er hier veel meiden. het lijkt wel alsof er elke dag mensen bijkomen....leuk hoor.....

zoals ik al schreef in mijn eerdere diskussie heb ik de eerste keer er twee rondes overgedaan en toen ging het helaas mis, ik heb  ook nooit iets gebruikt..... alleen maar op goed geluk geklust

nu lees ik allerlei dingen op dez site wat ik niet echt begrijp...
teunisbloemolie
tarwekiemolie
ovulatietesten

cervixslijm

lijkt wel alsof ik achter loop............hihihahahhohoho

wie kan het me uitleggen

p.s ik ben 27 aug ongesteld geworden .. dus volgens mij moet ik dan ook ergens in mijn vruchtbare periode zitten.....gok ik........

groetjes tobi

Hey Tobi..

Teunisbloemolie wordt gebruikt om ongemakken voor en tijdens de menstruatie wat te verzachten... het zou ook een goede invloed hebben op je cyclus..
Tarwekiemolie zorgt voor  een betere  rijping van het eitje en regelt de cyclus ook..
Ovulatietesten kun je gebruiken om er achter te komen wanneer je ei, dus je vruchtbare dagen zijn, en aan je cervixslijm kun je zien dat je in je vruchtbare dagen zit... Je hebt dan meer heldere afscheiding...Het is dan doorzichtig.. je kunt er draden van trekken.. het is dan beter doorgankelijk voor spermacellen...

groetjes.. Bats

hoi

harstikke bedankt, voor het reageren..

maar kan je dat dan gewoon in de winkel kopen of bij de apotheek..

en die ovulatietesten hoe werkt dat dan.....net als een zwangerschaptest of zoiets......

liefs tobi

Hey Toby..

Die tarwekiemoliecapsules heb ik bij de Kruidvat gekocht.. een glazen potje kost 2 euro nogwat.. Teunisbloemolie hebben ze daar ook.. zit ook vaak toegevoegd aan vitaminen voor vrouwen...
Ik heb zelf nooit ovulatietesten gebruikt omdat ik duidelijk mijn eisprong voel, maar ze zien eruit als een zwangerschapstest en werken ook met urine.. Je kunt deze testen en zwangerschapstesten ook online bestellen bij oa www.babybrabbel.nl, en www.zwangerschapstest.nu ... misschien nog wel meer sites maar deze zijn mij bekend...
Ik heb es gehoord dat een bepaald merk niet goed is maar dat zou je  kunnen vragen aan andere meiden hier?

wens je veel succes met zwanger worden.
liefs.. Bats

he batsertje

ik heb het idee dat jij hier en beetje de rol van "vraag maar raak" op je heb genomen... meid wat weet je veel en wat fijn dat je iedereen wilt helpen...lief hoor..

of ik het ga gebruiken weet ik nu nog niet maar was er erg nieuwsgierig naar vandaar..

maar bedankt

liefs tobi

Hey jah.. ik hoor dat wel vaker.. Ik denk dat dat komt omdat ik me altijd heel erg heb geinteresseerd voor medische dingen en medicijnen, en ook omdat ik drie meiden heb.. Ik lees best veel over gezondheid enz.. Mijn huisarts zegt ook altijd dat ik zo zorgvuldig ben met mezelf en de kids.. medicijnen slikken doe ik niet zomaar.. Gaat altijd in overleg met hem of het wel echt nodig is en wat het doet enz.. "Als al mun patienten zoals jou waren had ik veel minder te doen" zei ie een keer..
Na mijn scheiding moest ik een uitkering aanvragen.. Toen zei hij dat als de tijd kwam dat ik aan het werk zou moeten ik erop moest staan dat ik omscholing kreeg... in hulpverlening.. "Jij kunt met je kennis en alle dingen die je mee hebt gemaakt heel veel andere mensen helpen"
Magoed.. voelde me wel heel gevleid toen maar dat is niet echt mijn ding... Had altijd graag willen doorleren voor een baan in het ziekenhuis.. vooral op de afdeling verloskunde leek me altijd heel gaaf.. maar helaas is dat er nooit van gekomen.. dingen kunnen raar lopen.. toch?
Vind het  heel lief  dat je reageert, bedankt daarvoor,  maar wil in geen geval betweterig overkomen..

liefs.. Bats

Hey Bats,
betweterig....helemaal niet. Het is juist heel fijn dat je zo veel weet en dat ook, ondanks hoe je je zelf af en toe voelt, met anderen wilt delen.
Klasse

Danielle

Terug
Bovenaan