teunisbloemolie, tarwekiemolie en ovulatietesten?!?!?!?!

hoi hoi allemaal

ik ben een beetje aan het rondneuzen en schrijven bij het forum, zwanger worden.... en daar lees ik allemaal dingen waar ik niets van snap....wie weet hier wat daarmee bedoeld wordt.........ik heb het idee dat ik achter loop   hahahahihihihhohohoh

de begrippen zijn:.

teunisbloemolie
tarwekiemolie
ovulatietesten

cervixslijm

toen ik zwanger werd de eerste keer hebben we niets gebruikt of iets dergelijks en wist ik niet een waarneer mijn vruchtbare dagen waren ( nu nog steeds niet)

we deden het op gevoel.....

nu nog steeds hoor......weet ik niet of ik wat ga gebruiken, ben gewoon nieuwsgierig

liefs tobi

wie kan het me uitleggen

Hoi,

Verschillende oliesoorten worden gebruikt om de cyclus goed op gang te helpen. Vooral na een mk kan je cyclus nl. nogal van slag zijn (heeft bij mij overigens nooit geholpen).
Wat mij wel goed heeft geholpen zijn de ovulatietesten van Clear Blue. De naam zegt het al, deze testen (ongeveer net zulke testen als zwangerschapstesten) meten een hormoon in je lichaam die je eisprong aankondigt. Ideaal en ik ben zo 2x meteen zwanger geworden.
Cervixslijm is het slijm dat je lichaam aanmaakt rond de eisprong en zorgt ervoor dat de zaadjes makkelijker 'doorglijden' naar de baarmoeder.

Succes!

Groetjes F (september forum)

Terug
Bovenaan