Teunisbloemolie

Heeft er iemand ervaring met deze capsules? Ze zouden helpen om van een onregelmatige cyclus een regelmatige te maken? 3 maal daags 1 capsule, ook goed tegen PMS.
 
Dat heb ik dus ook gelezen op het net. Ik heb een onregelmatige cyclus. Ik ben die capsules dus gaan halen by de apotheek en ik kreeg me daar een uitleg: dit is onverantwoord daar op eigen houtje mee te beginnen enz enz enz. Ik dacht te beginnen met 3 capsules per dag bij het eten.Het is tenslotte homeopatisch dus veel mis kan er toch niet gaan dacht ik maar door zo een commentaar te krijgen bij de apotheek dacht ik, ik check eventjes hier
 
Hoi,Ik heb die dingen ook gebruikt (bij de etos gehaald) maar ik zit nu op dag 42 van mijn cyclus??!! Ik weet dus niet of het daardoor komt hoor maar ik heb ze ff laten staan. Als ik nu mijn ongi krijg begin ik er weer mee. Ik kan me niet voorstellen dat zoiets bij de etos e.d.verkocht wordt als het slecht is.

Groetjes PO
 
Het klopt dat het inderdaad kan helpen om je cylcus regelmatig te krijgen, maar:
het heeft ook de werking dat je minder vruchtbaar wordt!!!!!!
Een maandje terug heb ik dit gelezen op een internetsite over de teunisbloem.
Ik zou het dus maar niet gebruiken als je zwanger wilt worden.
 
Hoi
ik heb goede ervaring met teunisbloemenolie-visoliecapsules ze helpen mij geweldig tegen ovulatie/menstruatiepijnen, want die zijn sinds ik ze gebruik nagenoeg over en ik gebruik ze ±5jaar
ik ging vaak over de grond van de pijn.
op het gebied van vruchtbaarheid kan ik je alleen vertellen dat ik wel zwanger ben geweest of ze de vruchtbaarheid kunnen beinvloeden kan ik je niet vertellen

Jeanette
 
Terug
Bovenaan