teunisbloemolie

Heeft iemand ervaring met teunisbloemoliecapsules? Het schijnt dat het ook kan helpen om je cyclus weer regelmatig op gang te krijgen. Wie kan dit bevestigen?
Groetjes D.
 
Het schijnt dat inderdaad je cyclus wat regelmatiger word omdat het hormonen ondersteund! (En er zitten ook vitamienen in)
Ik weet nog niet waar je het precies kan kopen, maar ik ben ook al op onderzoek uit en als ik het weet dan vertel ik het je, want ik denk dat ik ze ook zeker ga kopen. Ik heb namelijk een cyclus van om de drie maanden. Het zou mooi zijn als ik die naar 6 weken ofzo kreeg!
Een eindje terug op het forum staat bij een andere reactie over de capsules/olie ook wat namen en merken, dus ik zou ook even daar kijken als ik jou was! Oh ja en ik heb deze tip van An, ook hier op het forum!
Succes en jullie horen van mij zodra ik die dingen heb gekocht en of het werkt!

gr. Fairytail
 
ik heb er ook hele positieve ervaringen mee. Heb het gewoon bij de etos vandaan. Als je een uitgebrijde verzekering hebt kan het zelf vergoed worden, het is het navragen waard.

Liefs, Ank
 
Gevonden!
Hoi, ik ben net even bij het Kruidvat geweest en ik heb inderdaad ook de teunisbloemoliecapsules aangeschaft! Gewoon van het Kruidvat huismerk. Het heeft 500 mg olie per capsule op zuivere oliebasis. Dat is meer dan voldoende (bij Bional en Femfit is dat maar 125 mg.) Dus ik heb net de eerste ingenomen en ik ga eens kijken of ik nu wat regelmatiger ga worden! Zo niet dan is het ook goed voor mijn huid en bloeddruk, dus het kan geen kwaad om het te proberen!

groetjes Fairytail
 
He meiden!
Ik heb net een heleboel informatie en verhalen zitten lezen op Internet over de teunisbloemolie... en het is absoluut de moeite waard om het te proberen. Alleen maar positieve verhalen! Dit geeft hoop meiden!
Groetjes!
 
Terug
Bovenaan