teunisbloemolie

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Heeft iemand ervaring met het gebruik van Teunisbloemolie?
Dit zou een regelmatige cyclus bevorderen. Ik gebruik nu van de Etos de Zwanger worden capsules met groene thee-extract,ook dit zou een regelmatige cyclus bevorderen,maar heb daar na 5 maanden nog geen succes mee geboekt!

Andere tips/middeltjes zijn natuurlijk ook welkom.

Alvast bedankt en groetjes!

Hoi Mama van 5! ik heb zelf geen ervaring met teunisbloemolie, maar mijn schoonzusje, gebruikte formina, in combinatie met honingpollen, en magnesium, die was toen binnen 3 maanden zwanger...formina, herstelt je cycles...het reinigt van binnen, maakt je baarmoederslijmvlies dunner, zodat het eventuele eitje makkelijker in kan nestelen...
ik gebruik het nu 2 maanden, en 2 keer!!! was ik precies op tijd ongesteld! terwijl in anders een cycles had van meest tussen 38 en 40 dagen...nu dus netjes31! misschien een optie! enne heb jij echt 5 kindertjes??? doeg doeg!! Emmie

Dan ga ik maandag toch maar om teunisbloemolie capsules! Tob nu al zo'n 5 maanden,tussendoor een miskraam. Heb dat bij alle andere keren dat ik gestopt was met de pil nog nooit gehad. Wil niet klagen hoor,maar vind het wel vervelend! uiteindelijk wil ik natuurlijk wel graag zwanger worden!
En ja, ik heb echt vijf kids. De oudste is een knul van 8,dan volgen er 4 meiden van 7,5,4 en 10 maanden. Van hun was ik binnen 1-2 maanden zwanger,dus voor mij is het allemaal vreemd dat ik nu zo wisselend ongi wordt!

Heb jij al kids of ben je voor je eerste bezig? Spannend allemaal he?

Groetjes!

Hoi Mama van 5! wij zijn al anderhalf jaar bezig, maar het wil nog niet erg...hoeveel kindertjes willen jullie, of zijn jullie van mening dat je ze nog altijd krijgt??? Ik kom zelf ook uit een groot gezin! gezelliger is er niet, en zou het zelf ook graag willen..maar ja, je hebt het niet voor t zeggen hè! Liefs Em

Hoi,

Ik heb ervaring met teunisbloemtabletten. Toen ik gestopt ben met de
pil is mijn menstruatie helemaal niet op gang gekomen. Ik was soms 3
maanden niet ongesteld en heb van de huisarts toen che mische troep
gehad om het op te wekken tot 2 keer toe, totdat mijn   buurvrouw
(is natuurgeneeskundige) zei je moet teunisbloemtabletten slikken. dat
helpt je cyclus regelmatig te maken. Binnen 2 maanden was het 31 dagen
exact, elke keer. Ik slikte eerst 2 tabletten per dag in eenk eer. en
nu 1 per dag. Het is nog voor meer dingen goed. ik weet niet precies
wat allemaal maar het is in ieder geval gezond. en ik zweer erbij. Na
de miskraam in n januari is het weer wat onregelmatiger geworden, maar
het schommelt tussen de 31 en 33 dagen.

Een echte aanrader dus... succes ermee!

Trouwens jullie moeten een groot huis hebben met al die kinderen zeg!

Leuk en gezellig maar het lijkt me wel druk of niet?

Groetjes Thessa

Hoi,

Ben overtuigd en ga dus echt beginnen met teunisbloemtabletten!

Vind een groot gezin heerlijk. De oudste vier zijn uit mijn eerste huwelijk en met mijn huidige man heb ik nu een dochtertje van 10 maanden. Graag zouden we er nog 1 bij willen,maar ja dat heb je niet voor het zeggen he?!
Woon in een normale eengezinswoning in het oosten van het land. Op de zolder hebben we een grote dakkapel waardoor er 2 kamers bij zijn gekomen. Op de ene slaapt mijn zoon en de andere is mijn hobby- en wasruimte.
De oudste 3 meiden slapen op de grootste slaapkamer en de jongste slaapt ook apart en als er nog een kindje bij komt dan gaat zij met de nieuwe baby op 1 kamer. Hou ik nog 1 slaapkamer over en daar slapen mijn mannetje en ik!
Verder wordt ons huis bewoont door 4 katten en een hond. Gezellige   boel dus die ik 3 keer per week "ontvlucht" om te gaan werken.

Zit nu te wachten op mijn ongi...zit al op dag 37...maar testen negatief.

Groetjes Judith

Hoi,

Teunisbloemolie werkte ook bij mij erg goed. Ik had een beroerde cyclus. En besloot na een jaar die capsules eens te slikken. Het werkte meteen! Ging keurig naar de 30 dagen :)
Dus: succes!

Groet,
Duin

Hee judith, inderdaad een gezellige boel zeg. Klinkt erg leuk. maar we
gaan eerst maar eens voor de eerste. Is al moeilijk genoeg. Daarna zien
we wel.

ons huis is in ieder geval ook al vol genoeg: 2 honden, 3 schildpadden, 3 konijnen.maar er is best nog wel plek over.

succes met je teunisbloemtabletten, laat eens weten of het werkt?

groetjes Thessa

Terug
Bovenaan