teunisbloemolie

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Heeft iemand ervaring met het gebruik van Teunisbloemolie?
Dit zou een regelmatige cyclus bevorderen. Ik gebruik nu van de Etos de Zwanger worden capsules met groene thee-extract,ook dit zou een regelmatige cyclus bevorderen,maar heb daar na 5 maanden nog geen succes mee geboekt!

Andere tips/middeltjes zijn natuurlijk ook welkom.

Alvast bedankt en groetjes!

Hoi Mama van 5! ik heb zelf geen ervaring met teunisbloemolie, maar mijn schoonzusje, gebruikte formina, in combinatie met honingpollen, en magnesium, die was toen binnen 3 maanden zwanger...formina, herstelt je cycles...het reinigt van binnen, maakt je baarmoederslijmvlies dunner, zodat het eventuele eitje makkelijker in kan nestelen...
ik gebruik het nu 2 maanden, en 2 keer!!! was ik precies op tijd ongesteld! terwijl in anders een cycles had van meest tussen 38 en 40 dagen...nu dus netjes31! misschien een optie! enne heb jij echt 5 kindertjes??? doeg doeg!! Emmie

Dan ga ik maandag toch maar om teunisbloemolie capsules! Tob nu al zo'n 5 maanden,tussendoor een miskraam. Heb dat bij alle andere keren dat ik gestopt was met de pil nog nooit gehad. Wil niet klagen hoor,maar vind het wel vervelend! uiteindelijk wil ik natuurlijk wel graag zwanger worden!
En ja, ik heb echt vijf kids. De oudste is een knul van 8,dan volgen er 4 meiden van 7,5,4 en 10 maanden. Van hun was ik binnen 1-2 maanden zwanger,dus voor mij is het allemaal vreemd dat ik nu zo wisselend ongi wordt!

Heb jij al kids of ben je voor je eerste bezig? Spannend allemaal he?

Groetjes!

Hoi Mama van 5! wij zijn al anderhalf jaar bezig, maar het wil nog niet erg...hoeveel kindertjes willen jullie, of zijn jullie van mening dat je ze nog altijd krijgt??? Ik kom zelf ook uit een groot gezin! gezelliger is er niet, en zou het zelf ook graag willen..maar ja, je hebt het niet voor t zeggen hè! Liefs Em

Hoi,

Ik heb ervaring met teunisbloemtabletten. Toen ik gestopt ben met de