Teunisbloemolie

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik had mooie regelmatige cyclussen van 28 dagen en ineens uit het niets 2 cyclus van 39 dagen, met behulp van teunis werd het 31 dagen. Toch heeft mijn lichaam vage klachten en ga ik na mijn nod/ongi stoppen met teunis, ik heb er geen goed gevoel over.
Op sommige verpakkingen schijnt te staan dat het niet goed is voor de beeb en dat als je zwanger bent onmiddelijk te stoppen...het staat niet op die van mij, ik heb die van DA en Kruidvat gehad.
Ik ga na mijn nod/ongi naar de huisarts, ik wil graag meer info. Hoe het kan dat ik ineens onregelmatige cyclussen heb en wat ik eraan kan doen, ik zal ook naar teunis vragen.

Ik merk dat mijn lichaam er vreemd op reageert, terwijl het voor een ander geen probleem kan zijn. Ik wil niemand iets aan praten, maar info achter houden is misschien ook niet goed.

Liefs Lientje

Hoi meiden,

Die vage dingen bij mij worden wrs niet veroorzaakt door teunis. Iemand heeft navraag gedaan bij  een homeopaat,  teunis doet vaak goed zijn werk. Wanneer je zwanger moet je stoppen, omdat het dan geen nut meer heeft. Het kan dus geen kwaad. Dus ik ga na mijn nod/ongi naar de HA voor mijn vage klachten.

Excusses voor mijn vorige berichtje, ik maakte me ineens druk, achteraf gezien om niets. Maar ja, die geruchten had ik hier gehoord en dacht dat het niet onbelangrijk was...SORRY!!!

Liefs Lientje

Hoi Lientje,
Alleen maar goed dat je het even meldt toch!! Maar wel toevallig dat ik vanmiddag had gevraagd aan haar. Ik merk wel meteen dat ik me beter voelde sinds ik het ben gaan slikken. Had vaak een depri-gevoel en dat werd een stuk minder toen ik het ging slikken. Nu ben ik zwanger eb slik ik het dus niet meer. Maar ik gebruikte de pmp van efamol. Anders kan je wel even kijken op die site voor info als je interesse hebt natuurlijk!
Het even aan de ha vragen kan natuurlijk nooit kwaad!!
Liefs Tara

Ik heb trouwens net bijna een hele zak m&m's opgegeten in mijn eentje .....erg hé?!

Tja, je bent niet voor niks een m&m lady  en jij mag het helemaal!!!

Liefs Lientje

hoi lientje

geeft niks, is logisch dat je meteen denkt dat het door die pillen komt.
ik ga het denk ik toch proberen alleen weet ik het volgende niet :
wat is nu beter capsules te kopen die teunisbloemolie heten (zoals bij kruidvat) of zo'n suplement waar teunisbloem in zit.  (zoals wat taralientje nu slikt)  of is er geen verschil?

groetjes sas en als nog succes bij de ha

Ik vind het een enrome blunder van mezelf , helaas, kan ik je geen advies geven wat beter is, misschien anderen???

Liefs Lientje

ik heb vanmiddag wat winkels gehad ivm die teunisbl. wat je kruidvat, etos en de gier(natuurwinkel) kunt halen is volgens mij hetzelfde. het verschilt alleen in mgr die erin zitten verwerkt maar daar past zich dan het aantal in te nemen capsules per dag ,op aan.
ik ben naar de natuurwinkel gegaan in de hoop dat ze me daar iig goed zou kunnen adviseren....NIET DUS!!   wat een mutsen, ze wisten niet veel
ik heb de eunis daar wel gekocht en bij de  da (daar hadden ze dezelfde in schap staan)
nagevraagd of ik het de hele cyclus door moest innemen of enkel maar totaan de eisprong.   zij zeggen de gehele cyclus door..
ik heb wat in de geschiedenis van dit forum zitten snuffelen en daar zeggen ze dat je na je eisprong het niet meer in mag nemen?
ik heb het merk toppharm....heeft iemand die gehad en hoe heb je die dan geslikt!!
of als je een ander merk hebt , hoe slik je die dan?

xxxx sas

Terug
Bovenaan