Ik gebruik het al jaren icm magnesium, ook wegens de disbalans waarvan ik dacht dat het pms was, maar wat pmdd blijkt. Dus nu naast de teunisbloemolie en magnesium ook monnikspeper erbij, ben benieuwd, slik dat nu pas een paar weken. Zonder teunisbloemolie heb ik heel heftige stemmingswisselingen en veel meer kwaaltjes tijdens de ongesteldheid. Maar omdat die stemmingswisselingen starten na de ovulatie en nog steeds best pittig aanwezig zijn, ondanks de TBO, verder gaan onderzoeken en kwam ik erachter dat ik dus PMDD heb, daar wordt dus monnikspeper voor aangeraden
Maar ik zou je dus zeker teunisbloemolie aanraden! Wel koudgeperste nemen van een natuurwinkel!
Ik gebruik het al jaren omdat ik dus slecht tegen de pil kan. En doordat mijn cyclus nu zo onwijs stabiel is, weet ik precies wanneer ik vruchtbaar ben (icm een menstruatie-kalender-app). 1 foutje gemaakt en ik was zwanger van mijn heerlijke spruitje, die ondertussen al 1 jaar is. Maar ik doe het al jaren zo en dus nagenoeg altijd goed gegaan ?